Vriend wil tatoeages

Zoals al eerder gezegd kun je dit niet voor hem bepalen.

Ik ben zelf juist een groot fan van tattoos, maar wat ik sowieso kan zeggen is dat het went. Uiteindelijk let je er niet meer op. Mijn vriend zit aardig onder de tattoos en de eerste weken viel het me heel erg op, maar nu zie ik het eigenlijk helemaal niet meer zo terwijl gewoon één arm alleen maar tattoo is.

Dit + ik kan heel goed snappen dat je het niks vind. Ik heb zelf een enorme tattoage op mijn buik/zij, en mijn vriend vind die tattoage wel mooi, maar heeft liever niet dat ik er nog meer laat zetten omdat hij deze al enorm vind. En dat accepteer ik, want ik hoef niet perse een tweede tattoage. Dus het is maar net of hij het echt echt echt graag wilt of dat het meer een hersenspinsel is van oh dat zou misschien wel leuk zijn. Zal t even aankijken als ik jou was want zoals hierboven al gezegt word, hij is niet in 1 keer helemaal ondergetattoeerd, zoiets gaat langzaam en misschien vind je het na de eerste wel heel leuk.

hmm ik heb er ook niks mee en ik zou wel hebben gezegd dat ik het niks vind enzo maar ik kan dat niet bepalen voor een ander

en jij ook niet, blijkbaar gaat ie t toch wel doen wat je ook zegt dus ik denk dat je niet echt iets anders kan doen dan accepteren

Ik probeer juist mijn vriend over te halen om een sleeve tattoo te nemen haha anyways, ik snap je wel… maar ik snap hem ook. Misschien kun je afspreken dat hij niet gelijk heel zijn lichaam doet maar eerst een deel laat tattoeëren? dus een voor een zodat je er ook aan kan wennen? Zo hoort dat in een relatie in mijn ogen… een middenweg kunnen vinden.