Vriend wil seks of het uitmaken

Heey mieden,

Even voor informatie ik heb al een tijdje een girlscene account, maar heb deze even aangemaakt omndat ik niet herkent wil worden door vriendinnen die ook girlscene hebben.

Oke mijn probleem.
Ik heb nu best een tijdje met mijn vriend en we waren gisteren aan het appen.
Hij zei dat hij advies had gekregen bla bla bla het komt er dus op neer dat een oudere jongen tegen hem heeft gezecht dat een relatie zoals de onze dom is en tijdverspilling is omdat we nog geen sex hebben gehad enzo.

Mijn vriend vertelde dat tegen mij en staat eigenlijk wel achter dat advies want hij loopt er ook al zeker 2 maanden mee rond.
Nou ben ik de gene die alles eng vind en bang dat het pijn doet enzo.

Mijn vriend ziei ook als er niks gaat veranderen ben ik er klaar mee dan hoefd het van mij ook niet meer.
Nou dat vind ik echt een domme reden alsof je het alleen maar om de sex doet.

Maargoed wat vinden jullie hier van, misschien hebben jullie advies voor mijn?

Laat het me weten.

Dumpen die knul. Als hij alleen bij je wil blijven als je seks met hem hebt, is hij je het echt niet waard! Niks doen waar je niet klaar voor bent alleen maar omdat hij het wil!

ik zou hem dumpen, als jij er nog niet klaar voor bent moet je het niet doen. ZEKER NIET als hij dreigt met uitmaken.

Wat een retard.
Hij heeft niet echt veel respect voor je.
Dumpen dus.
Een goede vent die wacht op je. Zolang jij dat wilt. tot jij klaar bent. En gaat je niet lopen pushen!!

-

Hoe oud zijn jullie en hoelang hebben jullie een relatie?

Wat is dit voor onzin zeg…die jongen is jou niet waard!
Als jij het niet wil, dan moet hij dat respecteren. Respect hoort in een relatie.

dump hem, als jij het nog niet wilt dan wil je het niet klaar.
als hij dat niet accepteert is zijn probleem
zo’n douchedick verdien je niet

Ligt eraan hoelang je samen bent. Als je al drie jaar samen bent snap ik dat hij toch wel behoeftes heeft. Als je net een paar maanden hebt vind ik dat hij wel wat meer respect mag tonen

Uitmaken. Een echte vent wacht wel. Mijn vriend heeft meer dan een jaar gewacht omdat ik nog niet wou. Misschien is een jaar wel wat lang, dat weet ik, maar voor mijn gevoel was het nog niet OK om seks te hebben. Doe dus vooral niet omdat hij zegt dat het moet er er bij hoort.

^dit

En vooral niks tegen je zin in doen, anders ga je er op langer termijn echt spijt van krijgen.

Hij is juist tijdverspilling als alleen sex voor hem zo belangrijk is.

Ik zou hem een flinke klap in zn gezicht geven, maaar dat ben ik :’)

Uitmaken dus

^ dit
In een relatie zijn zoveel andere dingen leuk en belangrijk als alleen seks.
Als de relatie langer gaat duren wordt het natuurlijk wel steeds belangrijker, maar dan mag hij dit alsnog niet doen. Respectloos.

De eer aan jezelf houden en het uitmaken.

Ik heb het idee dat hij zich een beetje schaamt voor zijn seksloze relatie (waar overigens niks mis mee is!) tegenover die oudere jongen.
Dus dat hij zich een beetje heeft laten beïnvloeden door hem.
Maar dat hij jou nu ‘chanteert’ lijkt me niet echt goed te praten.

Niks tegen je zin in doen! Pas als jij er klaar voor bent, op jouw tempo.
Als hij inderdaad bij zijn standpunt blijft, is hij je zeker weten niet waard!
Dan zeg ik: dumpen die handel, je verdient veel beter!

Dumpen, dumpen, dumpen