Vriend wil seks (allebei 15 jaar)

Hee,

Mijn vriend en ik hebben nu ongeveer een half jaar een relatie. We zijn best close met elkaar en zien elkaar bijna elke dag op school. Mijn vriend zit nu in de 3e van de middelbare en ik in de 4e (hij is op de basisschool blijven zitten).
Nu heb ik eindelijk uit hem gekregen, hoe hij over seks denkt. Ik ben zelf een best onzekere meid, ik twijfel erg aan mezelf en wat andere mensen van mij vinden.
Hij heeft met net via app verteld dat hij graag seks met mij wou hebben. Ik weet gewoon echt niet wat ik doen moet. Ook weet ik zelf nog niet of ik dat echt wil… Aangezien een paar vriendinnen van mij rond hun 13de al zijn ontmaagd. (wij zijn trouwens allebei nog niet ontmaagd, dus het is ook zijn eerste keer)

Wat vinden jullie hiervan? En hoe oud waren jullie toen jullie ontmaagd werden?

xx de wanhopige smoorverliefde tiener girl (met dyslextie, dus sorry voor de spelfouten etc.)

Sowieso, bespreek het eerst met hem in real life in plaats van over de app. Durf het onder ogen te komen en praat er echt samen over, want je ontmaagding is voor veel mensen wel iets speciaals.
Vergeet ook het feit dat je vriendinnen al 13 waren toen ze werden ontmaagd. Dit vind ik niet iets om trots op de zijn en het betekent niet dat jij nu ook ontmaagd moet worden.
Praat er echt samen over, dat is denk ik het belangrijkste. :slightly_smiling_face:

Zelf was ik 16 jaar, ik vond dit wel een prima leeftijd en ik had het zelfs niet erg gevonden om nog iets langer te wachten.

Praat er goed over met elkaar. Zeg het ook als je spannend vind, of dat je onzeker bent over bepaalde dingetjes. Als je er nog niet helemaal zeker over bent, wacht dan nog even. Een tip voor de eerste keer: gebruik glijmiddel. Dan gaat het allemaal zo veel makkelijker. (En natuurlijk de pil/condooms!;))

Ik was zelf 19, daar ben ik zelf wel blij mee :slightly_smiling_face:

Titel: Vriend wil seks.
Mijn reactie → Niet doen.

Dat jouw vriend seks wil, is heel mooi voor hem, maar ik heb jou niet horen zeggen ‘‘ik wil ook seks’’. Zolang jij het niet wil, gebeurt het gewoon niet. Mooi voor die vriendinnen die al op hun 13e ontmaagd zijn, maar dat moet voor jou niet de doorslag geven om het dus ook maar te doen.

Je wilt het niet dus doe het niet.

Alleen doen als jij dat ook wil.

Hij wil seks… jij bent er duidelijk nog niet klaar voor.
Dat je vriendinnen op hun 13e ontmaagd zijn moet je gewoon even negeren.
Ik was zelf 15 maar er zijn vrienden van mij (20,21,22 jaar) die nog hardstikke maagd zijn.
Is helemaal geen probleem toch? Iedereen is er op een ander moment klaar voor en je vriend heeft dat te respecteren.
Je zal er (ik zie dat je namelijk wel benieuwd bent) wel over kunnen praten. Vragen stellen, jouw onzekerheid bespreken etc.
Ook wil ik je waarschuwen als hij gaat aandringen (dat hij niet langer kan wachten/dat het allemaal wel mee valt/dat het heel normaal is/ dat het tijd wordt/ dat je anders niet echt van m houdt etc) met kutsmoesjes je hem beter kan laten gaan dan dat je over je eigen grenzen heen gaat.

Ik was 18 en dat vind ik een mooie leeftijd. Zoals iedereen al zegt, trek je niets aan van je vriendinnen en wacht totdat jij er ook klaar voor bent en het echt wilt. Het lijkt er nu op dat hij alleen degene is die het wil.

Ik was 16. Ik heb er geen spijt van omdat ik het op dat moment ook echt wou. Je moet niet kijken naar wat je vriendinnen hebben gedaan, ik vind 13 toch echt behoorlijk jong om ontmaagd te worden. Toen was ik daar nog helemaal niet mee bezig.

Je moet pas aan seks beginnen als jij er echt klaar voor bent. Ben je dat niet, dan moet je ook niets doen. Praat er met je vriendje over in het echt, niet via de app. Vertel hem dat je het nog niet weet. Als hij een goeie jongen is dan begrijpt hij dat. Voelt je nooit, maar dan ook nooit gedwongen om iets te doen waar je geen zin in hebt!

laat me gelijk ff direct zijn: Het feit dat je op een forum moet vragen of je het zal doen laat denk ik al zien dat je dr nog niet klaar voor bent. Begin dr pas mee als je het zelf zeker weet en het niet na hoeft te vragen aan anderen, wanneer je vriendinnen zijn ontmaagd heeft dr niet veel mee te maken. tuurlijk kan je ze om advies vragen (daar zijn vriendinnen volgensmij wel voor) maar als je het zelf niet eens weet of je het wel zou willen dan zou ik het niet doen. je kan beter wat langer wachten dan dr later spijt van te krijgen.

Zo te horen wil jij het niet, of weet je het niet zeker. Doe het dan niet. Alleen doen als je er klaar voor bent, anders krijg je er spijt van.
En als hij je echt leuk vindt/ echt van je houdt dan accepteert hij het en wacht hij gewoon. En ik zou het idd sowieso in reallife bespreken, op app kan hij misschien stoerder/zelfverzekerder over lijken dan hij eigenlijk is en misschien voel jij je dan ook comfortabeler.
X

Als je niet weet of je het wel wilt zou ik nog even wachten. Maar inderdaad ook zoals hierboven er wel met je vriendje over praten.

En dat je vriendinnen 13 waren toen ze ontmaagd werden wil inderdaad niet zeggen dat je ook ontmaagd moet worden. Ik ben bijna 24 en ook nog gewoon maagd, dus je bent echt niet de enige :slightly_smiling_face:

Dankjewel iedereen, ik heb gisteren een vet lang gesprek met hem gehad daarover en we zijn samen er uitgekomen dat we nog wachten. Hij snapt me wel. Ik ben echt heel dankbaar voor jullie reacties, Thanks. Het geeft me echt meer zelfvertrouwen om die stap te zetten. Xx

^ Ahh super goed dat je het er met hem over hebt gehad en heel fijn dat hij wil wachten! Is ook een goed teken, betekend dat hij respect voor je heeft :slightly_smiling_face:

Precies dit! :slightly_smiling_face:

Doe het niet als jij het niet wilt of twijfelt. Als je twijfelt is er iets in je dat het niet wilt en anders krijg je miss spijt. Dan moet je gewoon wachten totdat je je er klaar voor voelt. :slightly_smiling_face:
Dus praat er goed over met je vriend, over hoe jij je erover voelt, wat jij wel en niet wilt,…