Vriend wil ouders niet ontmoeten

Oke, het goede nieuws: mn vriend is alweer terug van z’n 3 maanden tripje in het buitenland haha.
Het slechte nieuws: hij wil naar mij toe komen, wat ik ook wel graag wil, maar alleen als mijn ouders niet thuis zijn. Hij heeft ze nog nooit ontmoet, alleen mn moeder eens aan de telefoon gesproken toen ze echt heeeeel erg boos was en hem dus toen best wel heeft uitgescholden… :zipper_mouth_face:
Het probleem is alleen, dat mijn ouders hem wel heel graag willen ontmoeten…
Dus: what to do?
Omdat ie ver weg woont, zal ie waarschijnlijk moeten blijven slapen, wat ook mag van mn ouders…alleen zal ik hierdoor dus niet “stiekem” bij mij thuis kunnen afspreken met hem…wat ik eigenlijk ook niet wil.

Iemand tips?

gewoon zeggen dat hij een echt vent moet zijn en gewoon je ouder ontmoeten?

Zeggen dat ze niet thuis zijn, terwijl ze er gewoon zijn. Weg kan hij dan ook niet meer :stuck_out_tongue:

Hoezo is je moeder op hem gaan schelden?

hij vind het gewoon eng, ik stond ook niet echt te poppelen om de ouders van mijn vriendje te ontmoeten geef hem wat tijd

HAHAHA ja dat had ik ook al bedacht :stuck_out_tongue: alleen weet ik niet of dat zo succesvol zal zijn…

Ik had dit ook meegemaakt, alleen dat ging via sms. Heel verhaal, mijn vriend kwam ook echt iets van 3 maanden niet bij mij over de vloer, omdat ie mijn ouders niét wou zien… maargoed

Praat erover met je ouders, vertel dat ie gewoon niet naar jouw huis wilt komen én waarom niet. Wat betreft je vriend… ach die moet er gewoon overheenkomen, be a man!

Omdat ik de laatste trein naar huis had gemist en dus bij hem moest blijven, en ze kent/kende m dus totaal niet. Ik helemaal aan het flippen, zij helemaal het flippen, en hij wilde wel met haar praten dat ze zich écht geen zorgen hoefde te maken. Maar toen begon ze dus helemaal te schelden dat het allemaal zijn schuld was en zijn verantwoordelijkheid enz enz. Vet dom…mja. Hij bleef wel kalm en beleefd :slightly_smiling_face:

Hij kan kiezen dan?
Of hij blijft slapen, en ziet jou, en ontmoet je ouders…
Of hij kan dan niet komen?
Of maar voor een uurtje?

Mijn moeder zou dat iniedergeval niet goed vinden als ze hem niet mocht ontmoeten…

laat je moeder hem opbellen en zeggen dat het haar spijt, en dat ie dus gewoon kan komen ofzo? want ik vind het ook een beetje oneerlijk van je moeder dat ze hem heeft uitgescholden (ookal zal ze het achteraf niet zo bedoeld hebben), en goed van je vriend dat ie rustig is gebleven. hij heeft niks verkeerd gedaan, dus waar zou hij bang voor moeten zijn?

jah inderdaad je moeder laten zeggen dat het dr spijt

en hallooo dat die bij jou mag slapen moet al rede genoeg zijn om toch te kome

Nouja ik ben denk ik van plan een dag te kiezen dat ze sowieso 's avonds weg zijn, ik wil ook niet dat ie onderworpen wordt aan een kruisverhoor :wink: en dan zeg ik tegen mn ouders dat ik met m alleen wil zijn maar dat ze m wel te zien krijgen 's middags even, en tegen hem…achja, als ie er dan is, dan zeg ik gewoon: oh trouwens, mn ouders zijn er nog even, maar das niet erg toch, je hoeft alleen maar even hoi te zeggen :slightly_smiling_face:

Hij moet zich er maar overheen zetten denk ik.

Net zoals diegene boven me zegt; hij moet zich eroverheen zetten want het moet toch een keer gebeuren!
Straks gaan jullie trouwen en ziet hij je ouders voor het eerst! ( beetje dramatisch maar het gaat om het idee:P)

hahah ja idd! en hij heeft al helemaal een toekomstplan klaar ook…das t ironische…ik weet dus niet hoe hij dat wil gaan doen zonder mn ouders te leren kennen haha

ik zou ook als de dood zijn om ze te ontmoeten, zorg gewoon dat je de halve dag iets gaat doen ofzo zodat je vriendje niet zo lang bij je ouders hoeft te zijn maar ze wel ziet. zo kan je t een beetje opbouwen.

Nouja, ik zal het eerst maar eens met hem bespreken en dan met mn ouders denk ik :slightly_smiling_face: opzich zit ik er idd ook niet op te wachten om zijn ouders te ontmoeten…

Ohneeeeeeeeeee! zucht…hij staat er echt op dat ik alleen thuis ben, want hij houdt er niet van als er ouders in de buurt zijn, want die zijn lastig ofzo :S vaagvaagvaag…

Hij kan ze toch wel ontmoeten??,
Ik bedoel hij is oud genoeg om bij je te logeren, Dan moet hij ook stoer en oud genoeg te zijn om ze te ontmoeten…
en trouwens en zijn genoeg plekken om met hem heen te gaan, Park,Stad? Weiliandje? Vijver?"Ofzo? , Jullie hoeven toch niet verplicht binnen te zitten,
En trouwens laat hem anders dit forum lezen, XD Of als hijtoch komt, het voor aan je beeldscherm staan XD