Vriend wil ouders niet ontmoeten, deel 2

Oke, morgen komt ie dus. Maandag vertrekt ie alweer voor een paar maanden naar t buitenland…ik heb dus gezegd dat mn ouders niet thuis zijn, anders wil hij gewoon niet komen. Maarrrrr, ik krijg ze gewoon t huis niet uit! :S

Ik heb dan wel de nodige privacy, en als we gewoon op mn kamer gaan chillen, zien we ze ook de hele avond niet… maar ik heb geen idee wat ik tegen m moet zeggen als ie er is! Ik weet dat als ik het nu zeg, het niet doorgaat en ik m niet meer krijg te zien de komende maanden, en dat wil ik niet.
Maar als ik t doodleuk morgen als ie er wel al is vertel…haat ie me miss ook wel :frowning_face:

Alleen omdat mn ouders zo verdomde stug zijn, wordt mn relatie miss wel verpest :frowning_face:

wat een rare situatie, waarom willen je ouders/vriend elkaar niet zien dan?

En dit moet in een ander topic omdat? :zipper_mouth_face:
Aangezien ik je ‘deel 1’ niet heb gelezen heb ik geen flauw idee waar het over gaat o.o

Nou als hij genoeg om jou geeft, zou hij het niet erg moeten vinden achteraf.

(wat een klein kind vind ik hem, sorry hoor, maar je ouders bijten hem toch niet?)

jaa me too heb Deel 1 niet gezien dus ik begrijp er niet van :slightly_smiling_face:

Nouja, als ik in deel 1 reageer kijkt geen hond en ik heb even reacties nodig dus sorry :stuck_out_tongue:

Oke, mijn ouders willen hem wel zien, maar hij wil mijn ouders niet zien kort gezegd omdat ze heftige ruzie gehad hebben om mij. Dus ik snap wel dat hij ze liever niet wil zien.

nou ik dus niet. jézus wat kinderachtig.

waar ging die ruzie over dan?

Het zijn en blijven je ouders, als hij wat voor je over heeft en een echte man is kan hij togh wel een dagje langskomen.;s

laat ze die ruzie dan uitpraten, zo kan het toch ook niet? hij is je vriend, als jullie bijv. gaan samenwonen, kan hij toch ook moeilijk elke x het huis uit als je ouders langskomen?

je wil toch reacties? anders geef je ff antwoord ofzeuu :confused:

wow, dude je bent 18? :expressionless:

Het was toch zo dat jij bij hem bleef overnachten, maar je moeder kende hem niet en aan de telefoon heeft ze toen wat heel stoms tegen hem gezegd.
Dat was het toch? (en ander ben ik in de war met allerlei andere topics)

.

Ik snap de bezorgdheid van je ouders. Maar zo heftig? Overdrijven is ook een vak. Aan je verhaal te lezen zijn ze nogal wantrouwig tegenover je vriend…

Nou ik snap heus wel dat je ouders in paniek raakten…

Jah, nogal…en dat is nog best kwetsend voor mij ook…hier een lijstje over alle vooroordelen:

• hij gebruikt je, hij laat nooit meer wat van zich horen als ie je eenmaal gehad heeft. (toen bleek dus, dat ie wel gewoon contact bleef houden, maar oke…daar werd dan niks meer over gezegd)

• hij geeft helemaal niks om je, want anders had ie je nooit naar hem toe laten komen (maar ik heb ov, en hij niet…)

• als ie écht van je zou houden, ging ie niet steeds naar t buitenland, wat denk je wel niet wat ie daar allemaal uitspookt met iedereen?

• hij heeft geen vaste baan en gaat niet naar school, dit is absoluut geen jongen voor jou.

• Hij komt niet, of we er nu wel of niet zijn, hij verzint vast een smoes waarom ie niet kan komen…hij geeft echt niks om je.

enz enz

je bent 18 en je hebt het toegelaten dat ze die testen allemaal gingen doen??, jou ouders zijn echt ziek sorry dat ik het zeg.

ómg, als ie je eenmaal gehad heeft? dus je deed meteen je benen open de eerste keer dat je em zag? ik ga hier niet eens meer tijd insteken…

^
Nope, we hadden al een hele tijd voor ook maar iets gebeurde…maar ik bedoel maar te zeggen, dat al had ik 4 jaar iets met m voor ik iets met m deed, dan nog hadden ze die reactie gehad