Vriend wil niet

Heee,

Ik ben nu al een tijdje samen met m’n vriend(2,5 jaar). Op het begin ging het allemaal echt goed qua seks, maar de laatste maanden zegt mijn vriend dat hij te moe is of dan voelt hij zich weer niet lekker of hij zegt dat het pijn doet om een erectie te krijgen wanneer we het de dag ervoor al gedaan hebben. Hij zegt allemaal dat het niet aan mij ligt en dat hij het gewoon niet kan… Hebben jullie het wel eens mee gemaakt dat een jongen zo vaak pijn heeft bij het krijgen van een erectie? De eerste keren dacht ik gewoon oke dit kan gebeuren, maar hij heeft het best vaak en ook als er een dag tussen zit. Ook is hij niet oud ofzo, hij is namelijk 19. Beetje raar toch voor een tiener? Als ik er met hem over probeer te praten, wordt hij vaak boos. Ik weet niet goed wat ik met hem moet beginnen.

Ik zou hem adviseren om naar een dokter te gaan als hij daadwerkelijk zoveel last ervan heeft. Heeft hij er na alle standjes last van? anders zou je daar nog wat mee kunnen experimenteren. En misschien heeft hij niet altijd zin, dat moet je dan ook accepteren. jongens hebben niet altijd zin in seks

Ik weet niet of hij er na elk standje last van heeft, want vaak zegt hij het ook niet. Maar gaat hij raar doen en zeggen van wat doe je. Nee dat snap ik dat hij niet altijd zin heeft, maar dat kan hij dan ook gewoon zeggen ipv al die andere dingen.

Dan moet je met hem bespreken dat hij het moet zeggen als hij er meer last van heeft zodat jij er rekening mee kan houden. En voor jongens is het net iets minder sociaal geaccepteerd dat hij eens geen zin heeft dus het kan zijn dat hij daarom hiermee aankomt (maar opnieuw dat weet ik ook niet en daar moet je over praten). anders blijf ik erbij dat hij ermee naar de dokter moet gaan

Als het daadwerkelijk pijn is, sowieso naar de dokter gaan, lijkt me niet gezond als je de 70 nog niet gepasseerd bent. :stuck_out_tongue:

http://www.girlscene.nl/p/17139/4_redenen_waarom_je_vriend_geen_zin_in_seks_heeft
Lees dit artikel eens, hier staan ook wel dingen in waarover je zou kunnen praten. Je zou bijvoorbeeld kunnen vragen of hij gestresst is, zich ergens druk om maakt of ergens mee zit ofzo. Probeer in ieder geval met hem te praten en maak hem duidelijk dat je hem graag WIL begrijpen, maar dat hij dan wel moet vertellen wat er in zijn hoofd rond gaat, en dat je niks van hem verwacht behalve gewoon een goed gesprek waarin jullie eerlijk tegen elkaar zijn.

Je moet hem naar de dokter laten gaan, het kan ook zijn dat voorhuid eraf moet omdat dat voor de pijn zorgt. Dat moest bij een vriend van mij en volgens zijn verhalen had hij dan na de 6 weken (dacht ik) revalidatie weer veel plezier.

Maar het kan ook van alles anders zijn, dus ik raad je toch wel aan om hem over te halen om naar de dokter te gaan/

Mijn vriendje had dit ook. Omdat hij een vernauwde voorhuid had deed het erg zeer en kwamen er ook wel eens scheurtjes. Nadat hij besneden was (en alles weer geheeld was) kon hij er weer alles mee.
Kun je zijn voorhuid wel over zijn eikel heen schuiven?

Ja Zijn voorhuis kan wel over zijn eikel. Maar ik zal er met hem over praten om naar de dokter te gaan. Iig bedankt allemaal!:slight_smile: