VRIEND wil niet op verjaardag komen

Hi iedereen ik zit met een enorme struggle,
Mijn vriend en ik zijn al door veel heen gegaan en zijn vertrouwen is beschadigd ( ik ben niet vreemd gegaan ) bijvoorbeeld omdat ik zei dat ik was gestopt met roken etc, en ik een keer nog wou vapen maar die vape was toen leeg, en dat vervolgens niet aan hem heb verteld.
Nu hadden we een kleine discussie gister avond en vannochtend hebben we dat opgelost. In dat zelfde gesprek zei hij dat hij niet weet of hij nog komt dit weekend. In dit weekend is mijn moeder jarig en ik maandag. Waar hij dus beide bij zou zijn. Toen vroeg ik waarom niet? En hij zegt dus dat hij “bang is dat we weer ruzie krijgen”. Ik heb hem gezegd dat ik dus helemaal niet van plan ben om ruzie te maken omdat het een heel leuk weekend is, en dat als er iets is wat ik me af vraag of geïrriteerd over ben dat ik het gewoon met hem wil bespreken op een rustige manier. Hij zei toen ja maar dat kunnen we niet wij kunnen niet normaal praten bij ons wordt het altijd negeren of ruziën.

Maar ik vind dat niet op je vriend(ins) verjaardag komen echt net zo erg is als uitmaken. En ruzie of discussie kan je altijd krijgen…? Als je er maar over kan praten en op kan lossen toch? Dus ik zei toen ook, maar als je geen zin hebt in ruzie of daar bang voor bent kan je dat elk weekend als excuus gebruiken… en toen zei hij ja dat is zo… nou zo heen en weer steeds en nu gaat hij er dus over nadenken of hij komt. Maar ik vind echt dat als hij niet komt dat t dan gwn klaar is. Wat vinden jullie?

Hey,
Ik snap dat je dit heel erg vindt dat hij nu niet meer wil komen. Maar aan de andere kant begrijp ik hem ook als hij het even wil laten rusten. Misschien ligt de frustratie nu nog te hoog voor hem om rustig te doen en heeft hij nog even nodig om zijn gevoel te laten bezinken. Na het weekend zou ik hem weer benaderen om het samen rustig te bespreken.

Ja snap ik, alleen het ding is dat vertrouwen dingetje is al heel lang geleden gebeurd. En elke keer als ik wil praten of het aanbied zegt hij ja dat kunnen wij niet

Waarom vraag je niet aan hem waarom hij vindt of denkt dat jullie niet fatsoenlijk kunnen praten met elkaar? Er is een reden waarom hij dit zegt. In een relatie is communicatie belangrijk. Voor de rest ben ik het eens met de vorige reageerder.

Ik kan ook niet pijpen ik gebruik te veel mijn tanden hoe kan ik ze beter weg steken kan iemand me helpen

^^Dat heeft letterlijk niks met het topic te maken en helpt totaal de topicstarter niet…

1 like