Vriend wil niet dat ik meega naar festival

Mijn vriend vertelde gisteren dat hij een kaartje had gekocht voor lowlands. Ik vroeg met wie hij ging en toen noemde hij 3 namen van vrienden.
Dus ik zei ooh is het zonder vriendinnen of mag ik ook mee? Waarom hij zei nee je mag niet mee. Met een stom grapje dat ze specifiek gezegd hadden dat ik niet mee mocht in plaats van dat er geen vriendinnen mee mochten. Nouja leuk voor hem dacht ik. Maar even later vertelde hij dat de vriendin van 1 van zijn vrienden wel mee gaat.(heb niet doorgevraagd maar denk dat er nog wel meer meiden mee gaan.) En ik merk nu dat ik daar best wel mee zit. Hij geeft ook niet echt een duidelijke reden waarom ik niet mee mag. Hebben jullie dit misschien ook wel eens meegemaakt en hebben jullie een reëel idee waarom hij mij niet mee wilt hebben. Wordt echt gek van mijn gedachten.
Liefs, Nine

Als het alleen jongens waren had ik het wel gesnapt. Maar als er ook een vriendin van een van die vrienden mee gaat en jij mag niet, vind ik het een beetje gek, helemaal als hij geen duidelijke reden kan geven.

Precies, een legitieme reden is dan op zijn minst wel op zijn plek. Helemaal als er ook andere meiden mee gaan. Ik zou mij dan afvragen: heeft hij wat te verbergen? En wat is dat dan? Maar aan de andere kant kan je ook denken dikke vinger dan niet. Ik ga lekker met mijn eigen vrienden en vriendinnen naar een festival dat weekend misschien ook wel lowlands misschien iets anders. En dan precies hetzelfde grapje uithalen. Kijken hoe hij het vind. Haha

Heb je ook al specifiek gevraagd: “Waarom mag zij wel mee en ik niet?”?

Ik zou not amused zijn. Weet je al waarom jij niet mee mag?

nog nooit mee gemaakt maar ik zou gewoon gaan want hij maakt de beslissing voor jou niet

(mss gaat ie vreemd)

Ik zou pissig zijn. Maar vraag hem waarom?