vriend wil niet bij me zijn

hallo,
Ik blijf een paar daagjes bij mn vriend slapen omdat zn ouders op vakantie zijn. Leek me egt super leuk en zo. Ma nu heeft ie me gistere middag vanaf 2 uur tot snachts 1 uur alleen late zitte (hij ging na zn vriende). Ik dacht oke hij wil ook bij zn vriende zijn dus begreep t wel. Ma nu heeft ie vandaag precies t zelfde gedaan zit nu dus nog steeds alleen en voel me super klote.
Wat zoude jullie doen? Is dit normaal en overdrijf k nou?
xxxxxxx

wat stom voor je, ik zou er toch wel eens iets van zeggen tegen je vriend hoor dat je dat niet leuk vindt!

Sorry, maar ik vind dat niet normaal. Waarom neemt hij je dan niet gewoon mee?
en als hij echt zo lang wegblijft heeft het weinig nut om daar úberhaupt te logeren lijkt me, kan je net zo goed iedere dag paar uurtjes langskomen.
Zou maar gewoon met hem gaan praten, en zeggen dat je het vervelend vind.
Hij hoort dat wel te begrijpen denk ik…
succes!

Dat is niet normaal, beetje raar dat ie geen verdere uitleg geeft?

nouja dan zou ik dus ook gewoon weg gaan als ik jou was…
Maar oke, misschien moet je er toch even met hem over praten. Het kan best dat hij denkt dat jij het wel oke vind. Ik weet niet hoelang je er bent, maar ik zou nu kijken of jij iets met vriendinnen kunt gaan doen. Ik vind het eerlijk gezegt egt niet kunnen dat hij jou gewoon alleen laat in het huis van zijn ouders.

als ik jou was zou ik weggaan,

tegen hem zeggen van ja, ik wil best bij je zijn en bij je slapen enzo
maar dat heeft geen nut als jij er niet bent.
ik had nu ook wat met mn vriendinnen kunnen doen

zeg dat maar snapt hij vast wel:) en anders dikke pech voor hem

hij doet dit weleens vaker, ma als k dr wat van zeg dan zegt hij ja ma we hoeve tog nie 24/7 same te zijn. en we zijn nog nie getrouwd en zo. Hij is net eindelijk thuis gekomen, hij vroeg of ik nog wilde ete, want dat hebbe we dus ook nog nie gedaan. Hij weet dat ik me rot voel want hij zag dat ik had gehuild, ma hij zei dat ie het stom vond om te zegge dat hij na huis moet…

Hoelang zijn jullie al samen en hoe oud zijn jullie?

Trouwens, hij kon toch gwn zijn vrienden bij hem thuis uitnodigen, dan kon jij erbij zijn, maar iets anders doen als je het wat begint te vervelen ofzo

1,5 jaar ik ben 19 en hij is 20

hij heeft wel gelijk van dat 24/7 maar dit had je afgesproken dus had hij bij jou moeten zijn of samen ergens heen of allebei wat moeten afspreken ofzo

Ik zou weggaan, wat een schoft.

dat hij één dagje weg is is al stom van hem, dit is toch jullie ‘moment’? Natuurlijk hoef je niet met lijm aan elkaar geplakt te zijn, als het echt moet kan hij wel even naar zijn vrienden, maar mag jij niet mee dan? Ik vind dat hij de plank volledig misslaat door zulke lompe acties, je mag hem hier zeker op aanspreken! Jij bent toch immers bij hem thuis en hij is the good old gastheer!

praat met hem erover
als hij geen goeie verklaring heeft
dan zou ik nog heel goed er over nadenken of je nog wel verder wil met zo een egoïst

wat een arrogante klootzak, ik zou het dus wel even goed duidelijk maken, dat je zo niet met vriendinnetjes om moet gaan.
tss mannen soms…

jep helemaal mee eens…
jou nick is trouwens geniaaaal

Wtf, het is toch normaal dat je wat leuks met je vriendin gaat doen als ze bij je blijft slapen? En niet dat je naar je vrienden gaat…
Ik zou er wat van zeggen.

sjow, ik hoop niet dat ik later 24/7 samen ben met mijn man.