Vriend wil geen seks tijdens stopweek...

we zijn nu bijna 9 maanden samen… En vanaf het begin wil hij geen seks hebben in de stopweek, hoewel ik zo vaak heb gezegd dat het veilig is én ik heus niet 7 dagen non stop bloed vanaf het begin…

Maar mijn vriend zit in de zorg, en geloof ik hebben ze op school ooit eens een (volgensmij zeer zeldzaam) geval besproken waarbij het eventueel mogelijk zou zijn dat je na je laatste pil toevallig per ongeluk een eisprong krijgt waardoor je door je pil heen toch zwanger kunt worden.

Ik snap het niet… Zou hij soms ooit per ongeluk zijn ex zwanger hebben gemaakt ofzo dat hij zo extreem voorzichtig is?

Help hoe kan ik hem ompraten… Of moet ik het maar gewoon accepteren?

Doe het dan gewoon met condoom in je stopweek? Dan is het sowieso veilig.

Oh en miss vindt hij het idee wel gewoon vies :wink:

Ja dat kan natuurlijk… Maar het gaat mij er meer om dat het eigenlijk niet nodig is.
En ik gebruik zelf liever geen condoom, omdat dit mij op 1 of andere manier herinnert aan een wat minder leuke ervaring, waardoor (prettige) seks sowieso al onmogelijk wordt.

Nouja 1 week zonder seks is toch geen wereldramp?

Je kan ook doorslikken. Ik heb eens in de drie maanden een stopweek. Dan hoef je maar twee keer per half jaar een week zonder seks.

Hahah 1 week zonder seks is idd niet erg. Maar ik heb zo iets van, als je zin hebt, en het is veilig, wat houdt je dan tegen?

Als hij het alleen maar een vies idee vindt dat lijkt me heel erg raar: hij wast mensen in een revalidatie centrum ruimt hun poep op en brengt zelfs catheters in bij oude vrouwtjes :stuck_out_tongue:

Dat is wel een goed idee @booklover :slightly_smiling_face:

Ik slik al wel eens door, maar nog niet al te vaak. Thanks voor de tip.

Nou ja een bloederige penis is wel wat anders dan ouderen verzorgen, maar oke. Je vindt het raar dat hij zo voorzichtig doet? Misschien wilt hij het risico niet nemen. De kleine risico die er is. Er zijn ook andere manieren om elkaar te bevredigen tijdens een stopweek.maar als je het echt raar vindt zou ik gewoon met hem erover praten waarom hij niet wilt zonder hem meteen over proberen te halen, want wij weten ook niet wat hij denkt :wink:

ik vind het juist heel goed dat hij voorzichtig is. Maar in principe is de in stopweek het risico even groot als tijdens de strip, daarom begrijp ik het niet. En ja van mij hoeft het ook niet tijdens het bloeden zelf, maar dat begint meestal pas 2 tot 4 dagen na de laatste pil.

Een bloedige penis lijkt me ook niet fijn, maar het is overdreven om je druk te maken over bloed dat de volgende dag komt, vind ik.

Daarnaast accepteer ik alles, alleen hij denkt dat je in de stopweek niet veilig bent en dat is gewoon onzin.

Als hij het niet wilt respecteer het dan :wink: k kan met voorstellen dat t misschien vervelend is maar als ie t echt niet wilt…

Nja oke,ik ga in ieder geval wel even met hem praten, misschien is het dan duidelijker idd :slightly_smiling_face:

Hier ben ik het helemaal mee eens!

Niet ompraten, gewoon accepteren.

Gewoon een weekje geen seks hebben. En als je het echt erg vindt, inderdaad een paar strips doorslikken. Vind ik sowieso fijner, waarom 12x per jaar ongesteld zijn als je ook 4x per jaar ongesteld kunt zijn? :stuck_out_tongue:

accepteren dat seks geen optie is bij de stopweek.
maar je kan altijd voorstellen om andere dingen te doen dan penetratie.
hij is bang dat er iets gebeurd. ookal is de kans klein, de reden is er voor hem om nee te zeggen en accepteer z’n gevoelens/angsten hierover.

Accepteren dat hij dat niet wilt, misschien? Als het andersom had geweest (vriend wilt perse seks tijdens stopweek maar ik niet), dan had heel GS op zijn kop gestaan omdat hij maar respect moet hebben voor wat jij wel en niet wilt.

Je kunt iemand niet dwingen tot seks, ook je eigen vriend niet. Je kan het hooguit met hem bespreken maar als hij niet wilt dan wilt hij niet, net zo goed dat als jij iets niet wilt je het ook niet moet doen.

Kom op zeg, als hij niet wil dan wil hij niet? Andersom zou je ook graag willen dat je vriend je zou respecteren als jij niet wil, dus andersom hoort dat ook.