Ik zit een beetje met iets, mn vriend heeft een soort van moeizame breakup gehad met zijn ex, al best een tijdje geleden. Ze mailden elkaar nog soms en zij schijnt echt knettergek te zijn maar ik merk wel dat hij om haar geeft. No worries though, ze woont aan de andere kant van de wereld en ze spreken elkaar amper maar ik heb soms het idee dat hij graag wil dat ik meer op haar lijk, en dat stoort me best wel.
Ik ken haar niet persoonlijk maar ik heb foto’s van haar gezien en er vielen me een aantal dingen op, zij heeft een soort van out of bed kapsel en mn vriend heeft hele verhalen gehouden over hoe leuk hij dat vind en dat ik dat ook moet doen. Ze draagt altijd van die grote lange oorbellen, die koopt hij voor mij ook en wil graag dat ik ze draag. Zo wil hij graag dat ik mooie satijnen pyjama’s draag enzo, maar dat moet hij toch ergens vandaan halen…? dat heeft hij vast van haar. Hij vind het vervelend dat ik niet goed genoeg kan koken (dat kon zij heel goed) en dus krijg ik kookboeken, en zo zijn er nog wel wat dingen.
Nu weet ik niets zeker en ken ik haar dus ook niet persoonlijk maar ik merk wel dat het me ergens dwars zit. Opmerkingen als ‘je bent het mooiste meisje van nederland’ moet ik toch nog even aangevuld hebben met ‘de rest van de wereld, toch?’ omdat ik er best wel onzeker van wordt =/
Aan het einde van mijn vorige relatie kwam ik erachter dat mijn ex me alleen maar voorloog en bedroog en ik ben gewoon nogal onzeker op dat gebied. Het gaat verder wel super in deze relatie, we wonen samen en ik ben echt heel erg blij met hem, maar ik weet niet zeker of ik hier iets van moet zeggen of niet, ik ben ook nogal bang om hem te kwetsen omdat hij verder zo goed voor me is.