Vriend wil dat ik aankom.

[s]Ik weet niet of het hier bij moet maarja :stuck_out_tongue:

Maar mijn vriend wil dat ik aankom omdat hij mij te dun vind ik wil juist afvallen.
ik zei dat dus : ik wil niet aankomen maar afvallen en zei hij : nee jij gaat niet afvallen ik wil dat niet straks krijg je anorexia en blabla…
Maar wat moet ik nu dus doen?
[/s]
Okee hij was dus net op msn en ik heb met hem gepraat en we hebben samen besloten om rond de 50kg te gaan dus niet der af maar een beetje der bij :blush:
hij heeft me overtuigd dat ik niet een gezond gewicht heb :wink: ik ben zo blij met hem anders woog ik nu al veéeel minder :blush:

Wat is je gewicht & lengte dan ?

Daar heeft hij niks over te zeggen! Laat je niet ompraten.

Hij is bezorgd…
als er niks aan de hand is
zeg hem dat dan, uiteindelijk is het jouw lichaam, en als hij daar niet blij mee is jammer dan.

mijn lengte en gewicht is : 173 en 48 kg

als t nodig is zou ik t wel doen

Het licht eraan. Hoe wil je afvallen, als je niks meer eet, vind ik dat hij gelijk heeft. Ook als je je eten uitspuugd. Maar als je gewoon een paar oefeningen wil doen, dan is dat wel okee…

al zal ik er zelf wel over na denken als hij dat zegt (!), wat dat zeggen jongen denk ik niet vaak, eerder dat je moet afvallen…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[edit] Je bent te licht, maar ik weet het niet zeker, want ik weet niet hoe oud je bent! check je BMI maar…: http://www.voedingscentrum.nl/bmi.aspx

o nu ik je gewicht lees zou ik het doen ja!
als je afvalt word je vééééélste licht

Ik denk dat je dan toch naar je vriend moet luisteren.

Je moet idd naar je vriend luisteren! Je weegt echt weinig en afvallen moet je al helemaal niet doen

Uuum oefeningen en kotsen heb ik gedaan :blush:
maar hier ben ik al half meegestopt voor hem

Maar ik moet van hem 55 wegen :expressionless:
en dat wil ik niet :blush:
ik wil 45…

ik zou er helemaal mee stoppen… Ik zou het ook tegen je zeggen!

Luister dan toch maar naar je vriend. x]

beter dan dat hij wil dat je afvalt toch?

je hebt al ondergewicht ?
als ik jou was zou ik naar je vriend luisteren.

ik las al in je postgeschiedenis dat je zowat niks eet
alleen avondeten en n cracker erna

komop zeg eet gewoon normaal, stop met braken.
en sport gewoon

uh: hij heeft gelijk

hij is bezorgd, dat is toch juist lief!

Waarom afvallen? Je weegt te licht :wink: Dus je vriend geeft het juiste advies.