Vriend wil ander meisje vergeten.

Hallo meiden,

ik heb een probleem. Mijn vriend vond een jaar geleden een ander meisje leuk, maar is haar later vergeten voor mij en wij kregen (weer, maar dat doet er niet toe) wat. Een paar dagen geleden is dat meisje geheel onverwachts naar hem toe gekomen met de boodschap dat zij hem ook al jaren leuk vindt… Opeens komen alle emoties van hem naar boven en heeft hij het gevoel haar al de hele tijd een ‘soort van’ leuk te hebben gevonden. Hij wil echt met mij verder, houdt van mij en wil voor mij gaan, maar hij weet niet hoe hij haar moet vergeten. Hebben jullie misschien tips? en misschien ook voor mij, want voor mij is deze situatie ook niet echt makkelijk haha :flushed:

Pfoe lastige situatie. Ik heb geen ervaring met zoiets, dus heel goed advies kan ik niet geven.
Ik denk dat het beste advies wat ik je/jullie kan geven is: veel praten met je vriend (en hij met jou natuurlijk). Goed elkaar jullie gevoelens uiten, vertel waar je mee zit.

Goh, bekende situatie :'D haha. Bijna dan. Ik zit namelijk in ongeveer dezelfde situatie nu. Ik lees even mee, heb niet echt tips voor je… Succes…

bedankt voor jullie reacties :slightly_smiling_face:

en AngelWings, sterkte (ik note je nu even haha)

en echt niet iemand die iets weet? we willen er echt uitkomen samen

Sorry maar wat n kutwijf. Neem aan dat zij weet dat hij met jou heeft, waar haalt ze t lef vandaan dan te zeggen dat ze iets voor hem voelt… zou ik dus echt nooit doen, nu verpest ze het dus voor een ander. Lekker dan

Haha, ik snap je reactie, was ook bij elk ander meisje echt laaiend geweest, maar niet bij haar. Oke, ik ben nog steeds heel erg boos, maar dit meisje is dus het minst sociaalvaardig meisje dat ik ken (niet lullig bedoelt) en heeft het écht niet zo bedoelt, daarbij wil ze hem ook compleet niet ‘afpakken’, ze wil compleet geen relatie of verbintenis of wat dan ook