Vriend werkt op zee en is vaak weg.

hey meiden,

Mijn vriend werkt op een booreiland op zee en is 5 weken aan het werk en dan weer 5 weken vrij. hij is dus de helft van het jaar weg in totaal. ik houd van hem , maar ik vind het totaal niet leuk natuurlijk!
we hebben nog niet zo lang dus ik wil graag wat ervaringen van andere meiden horen waarvan de vriend ook vaak weg is. Is het het waard? is het vol te houden? ervaringen die je hebt om te delen?

groetjes!

Geen ervaring, maar ik zou dat écht niet kunnen…
Vind t al moeilijk mijn vriend 3 dagen niet te zien

Ik stel me niet aan, ik vraag alleen maar om ervaringen te delen , En natuurlijk vind ik het niet leuk dat hij een half jaar per jaar weg is. verder is het natuurlijk wel fijn dat hij veel verdient, maar het had mij niks uitgemaakt als hij minder verdiende :slightly_smiling_face: Ik vermaak me ook wel met mijn vrienden, heb zat te doen in de weken dat hij er niet is. maar mis hem ontzettend ! :slightly_smiling_face:

Ik vind het knap dat je dat vol houdt,
Ik mis mijn vriend al veel te snel laat staan als je hem telkens 5 weken niet kan zien!
Heb je wel contact met hem via whats app, laptop of wat dan ook?

Lastig, maar als je het mij vraagt zou ik het proberen… Als je echt gek op elkaar bent natuurlijk! Probeer er ook de voordelen van in te zien: vergeleken met stellen die elkaar dag in dag uit (kunnen) zien, kan het ook heerlijk zijn om een tijdje alleen te zijn. Zorg dan wel dat je zelf genoeg te doen hebt en een eigen leven hebt. Ik denk dat dit juist heel goed kan werken voor je relatie: sommige meiden / jongens doen niets anders dan afspreken met hun vriendje / vriendin. Het ligt er misschien ook aan wat voor type je bent, sommigen houden wel van die vrijheid, anderen willen juist zekerheid en elke avond tegen iemand aan kunnen kruipen.

I like your avatar btw :flushed:

thanx :wink: into the wild, zo’n goede film!

idd, ik ga het wel proberen want vind hem heel leuk. het is gewoon nu hij weer 5 weken weg is begin ik te twijfelen. we bellen wel heel vaak, en whatsappen ook elke dag een paar berichtjes ( hij leest mijn berichten pas als ik al slaap, en ik lees zijn berichten als ik weer wakker ben) dus het heeft meer weg van brieven schrijven aan elkaar dan chatten :slightly_smiling_face:

Het is natuurlijk een gemis maar de relatie blijft wel sterk en behouden toch?
Jullie band kan allen maar sterker groeien omdat jullie elkaar zo missen enzo. :slightly_smiling_face:

Ik begrijp je wel… mijn vriend was maar 8 dagen weg en een halve week thuis elke keer. Dan zou ik al helemaal een aansteller moeten zijn, want ik vind het zelfs heel lastig. Uiteindelijk word dat wel gewenning… maar of 5 weken weg een gewenning kan worden weet ik niet…
En ik ben het mee eens met Sheepish! :slightly_smiling_face:

Succes verder!!

Geen ervaring…maar lijkt me wel vervelend zeg!

Als je hem echt leuk vindt zou ik er zeker voor gaan! Maar 1 ding, merk je op den duur dat je er totaal niet mee om kunt gaan dat je hem steeds zo lang moet missen… Kies dan voor iemand anders. hij gaat waarschijnlijk z´n baan niet voor jou opgeven & jij wordt doodongelukkig! Voor nu, geniet gewoon extra van de momenten dat jullie wel samen kunnen zijn :grinning: en als hij op zee zit, zoek afleiding en ga leuke dingen met vriendinnen/familie doen, daar heb je dan tijd voor.