vriend weg.

Hallo Lieve meiden,

Mijn vriend is vandaag vertrokken als begeleider mee op een gehandicapten kamp, en ik ben ook echt wel trots op hem dat die dat doet.

Maar nu voel ik me heel alleen en ik denk dat ik het lastig ga krijgen deze week want ik kom net uit een hele rot tijd en hij is nu alles wat ik nodig heb, ik heb hem een brief mee gegeven met mijn gevoelens erin.

Ik ben zo bang om hem kwijt te raken aan iets of iemand, als hij weg is vind ik het moeilijk aangezien ze met veel begeleiders zijn en er best wel mooiere meiden zullen zijn dan mij. IK vind het zo moeilijk om met dit gevoel om te gaan.

Hopelijk kunnen jullie me helpen of tips geven of jullie ervaring, ik zou het in ieder geval erg waarderen. Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan en deze week om moet gaan krijgen ook al heb ik al veel dingen gepland staan zodat ik afleiding krijg.

Alvast bedankt!

xx

Geniet vooral heel erg van al die leuke dingen die je gepland hebt. Jou vriend heeft niet voor niets voor jou gekozen, dus maak je daar geen zorgen over.

En op momenten dat je niet wat gepland hebt, ga dan bijvoorbeeld een boek lezen, zodat je even helemaal weg bent van je eigen zorgen. Over een week is je vriend er weer en dan kun je weer volop bij hem zijn en van hem genieten. (Ik moet mijn vriend wel drie weken missen :frowning_face: :frowning_face:)

Hoelang is je vriend weg?
Waarschijnlijk kan je je vriend vertrouwen toch?
Dus het lijkt me dat hij niks met die andere meiden doet.
In ieder geval, Succes!!

Xxxx

Ooh een week! Laatmaar haha

Geniet gewoon van deze week, nu kan je tijd maken voor andere dingen, je kan is lekker gaan shoppen om je gedachten te verzetten, je kan ook een leuke filmavond doen met vriendinnen! Laat alles gewoon even los! Als je je amuseert zal de tijd zo snel voorbij zijn dat je vriend weer voor je deur staat! En geloof me er zal niets verandert zijn! Hij heeft jou gekozen en ik ben er zeker van dat hij je na deze week nog altijd even graag, of zelfs meer, ziet ! Veel succes en amuseer je maar !

Je moet inderdaad zelf dingen gaan doen. Ik weet zelf ook hoe het is om dit mee te maken en je kunt je er heel rot om voelen. Als je laat zien dat jij zelf ook gewoon onafhankelijk bent dan zal hij alleen maar trots op jou zijn!

zoek alvast iemand anders want boys zyn egt niet te vertrouwen

Jij bent raar :slightly_smiling_face: .

^doe is normaal, dan heb jij de goede jongens nog niet ontmoet en ik denk dat de TS dat wel heeft!

Misschien jouw ‘boy’ niet, maar als hij je echt leuk vind dan houdt hij zich in :wink:

Wat is dit nou weer voor rot opmerking?

Ik vertrouw hem ook wel, maar ik vind het altijd zo lastig als er mooiere meiden zijn als mij. En ik ga zeker weten proberen te genieten van al het moois wat er er deze week gaat komen! Bedankt voor jullie reacties tot nu toe!

Mooie meisjes zijn er inderdaad ja, maar jou vriend heeft toch voor jou gekozen?
Niet bang zijn!