Vriend vreemd gegaan, hoe zouden jullie hier mee omgaan?

Ik wil graag even mijn verhaal kwijt om te horen hoe jullie hier mee om zouden gaan. Want ik vind het erg lastig.

Vorige week liep ik met een vriendin achter het station toen mijn vriend langs kwam fietsen met een ander meisje achterop, terwijl hij gezegd had dat hij met een vriend was. Hij deed net alsof hij mij niet zag en ik stond met mijn mond vol tanden. Hij fietst gewoon door zonder iets te zeggen of iets. Toen ben ik terug gelopen om hem te confronteren maar hij liep al ergens op het station met dat meisje. Toen ben ik gaan wachten tot dat hij terug kwam en heb ik hem gevraagd wat dit voor moet stellen. Hij antwoordde hierop dat hij mij had bedrogen door met een ander meisje af te spreken op zijn kamer maar hij zegt dat hij niks met haar gedaan heeft. Alleen gepraat. Ik zelf weet niet als ik dit geloven moet. We hebben toen nog een lange tijd staan praten, ik boos natuurlijk. Uit eindelijk hebben we het uitgemaakt, maar we praten nog elke dag…

Hij verteld mij dat ik perfect ben, dat ik fantastisch ben en dat hij nog wel van mij houdt. Maar hij voelt geen verliefdheid meer. Ik zelf wil ik niet weer een relatie met hem, maar het probleem is dat ik wel heel veel van hem houdt.

Ik hoop dat jullie het zo een beetje snappen. Het is een beetje een vaag verhaal waarschijnlijk. Hoe zouden jullie hier mee omgaan? Hebben jullie tips? Is het verstandig om nog steeds elke dag veel te praten?

Ik zou het laten rusten… even geen contact zoeken voor een tijdje

Nou je geeft aan dat je geen relatie meer met hem wilt. Iedere dag blijven praten is dan geen goed idee omdat je hem dan niet uit je hoofd krijgt. Maar heeft ie al sorry gezegd? Geloof je dat er niets is gebeurd? Houdt ie wel echt van je? Wie was het meisje? Was het gewoon een studievriendin of …?

Ik zou persoonlijk proberen om het contact wat te minderen. Als jij nog veel van hem houdt, maar hij duidelijk heeft aangegeven dat het niets meer gaat worden tussen jullie, doe je jezelf denk ik onnodig pijn door nog elke dag met hem te praten. Al het contact verbreken zou ik niet doen, maar ik zou wel wat meer afstand nemen zodat jij ook over hem heen kan komen.

Bah, wat een nare situatie. Goed dat je het hebt uitgemaakt. Logisch dat je van hem houdt, want je hebt samen een hoop gedeeld. Dit is iets wat helaas gewoon echt moet slijten door de tijd.
Je relatie gaat niet meer werken, doordat hij niets meer voor je voelt, hij niet meer te vertrouwen is, en jij ook geen zin meer hebt in de relatie.
Voor jullie beider bestwil zou ik geen contact meer met elkaar opnemen. Uit eigen ervaring weet ik dat je dan toch weer meer wilt. Het is beter om het contact te verbreken, en de realiteit onder ogen te zien dat je relatie uit is… Hoe hard en moeilijk dat ook is. Je verdient iemand die je wel trouw is!
Sterkte!

Hij gaat vreemd en zegt dat ie niks meer voor je voelt… wat dacht je van contact verbreken?

Ja hij heeft 1000x sorry gezegd. Opzicht wel, al weet ik het niet natuurlijk. Hij houdt van mij maar hij mist het echte verliefd zijn zegt hij… Dat meisje kende hij dus van tinder, nog nooit eerder gezien zegt hij…

Ik zou het contact verbreken, anders is het heel erg moeilijk om hem te vergeten.

Ik heb het misschien niet helemaal duidelijk omschreven, Hij houdt wel van mij maar mist de verliefdheid zegt hij. Hij wil zelf ook graag contact blijven houden. Jullie hebben waarschijnlijk ook wel gelijk, maar ik denk dat ik het dan nog moeilijker ga krijgen… Maar dankjewel:)

Neem even tijd voor jezelf. Ben je in staat hem te vergeven, ben je in staat hem nog te vertrouwen? Wil je wel iets met iemand die blijkbaar niet zo heel verliefd meer is?

Je gaat het ook moeilijker krijgen als je het contact verbreekt, doordat je jezelf dan niet meer voor de gek houdt en je echt beseft dat het uit is. Als je contact houdt, heb je toch steeds de hoop of de troost en lijkt het toch niet helemaal over. Hoe naar het ook is, ik zou echt het contact verbreken. Ik begrijp dat je dat super moeilijk vindt, en dat is het ook zeker. Maar het gaat niet werken op deze manier… Fijn dat hij sorry heeft gezegd, zodat jullie toch een soort van ‘normaal’ uit elkaar kunnen gaan.

Ik schrok ervan dat hij dat meisje via Tinder kent. Hij heeft dus naast jou een profiel aangemaakt om af te spreken met andere meisjes. Dat is echt echt echt niet oké! Hij kan dan wel sorry zeggen, maar dit heeft hij echt uitgebreid kunnen overdenken. Het is niet een impulsieve actie geweest.
Je verdient dit echt niet! Ik wil je echt laten beseffen hoe oneerlijk dit is…

Als het een meisje van Tinder is dan zit zijn verliefdheid niet goed. En dat zegt hij ook tegen je. Zou niet verder willen met deze jongen als ik het zo hoor…

Wilt hij trouwens nog wel een relatie met jou?

Als mijn vriend een Tinder account had en met een meid had afgesproken, zou ik echt enorme ruzie erover maken… Het ligt er nu alleen aan hoe goed je hem nu nog vertrouwd, want daarop is een relatie gebouwd. We kunnen je niet echt zeggen wat je kan doen natuurlijk. Gewoon even afwachten op dit moment, terwijl het uit is. Als jullie voor elkaar bestemd zijn, blijven jullie contact houden en groeien jullie weer naar elkaar toe. Oh en dan moet hij ook even z’n Tinder account verwijderen :’)

als mijn vriend zou tinderen in onze relatie zou ik t al uitmaken, en als het mijn vriend was die sloeg ik van die fiets af :’)

Klinkt als een enige kerel.