Hallo iedereen
Ik heb een vriend maar we hebben nog nooit seks gehad.
Vannacht waren we klaar om het te doen en we wouden beide erg graag.
Ik was bloot en hij kuste mij overal maar toen hij ineens lager ging stopte hij ineens en zij hij wtf?
Ik vroeg hem wat er aan de hand was en toen stond hij op en deed ie zn badjas aan.
Hij ging dus ineens op de rand van het bed zitten en zei hij: jouw vagina ziet er echt raar uit. Het knapt mij best af.
Doordat hij dat zei was ik heel erg verdrietig geworden en ging ik heel erg hard huilen omdat ik me zo schaamde. Toen zij hij: Ja maar ik ben toch je vriend? Ik wil gewoon eerlijk tegen je zijn en als je er van beneden zo uitziet kan ik geen seks met je hebben,sorry. Hij zij zelfs dat ik naar de dokter moet gaan en nadenken over een correctie daarbeneden.
ik weet niet wat ik hiermee aan moet. Ik schaam me zo diep maar ik snap vooral niet wat hij er zo raar aan vond. Hij vind dat mn binnenste schaamlippen teveel uitsteken en te donker zijn maar ik besteedde er zelf nooit aandacht aan en ik dacht dat veel meiden dat gewoon hadden. Dit kwam zo hard aan en ik weet gewoon niet wat ik hiermee moet.
door zijn reactie ben ik zelfs nog onzekerder geworden.
is zijn reactie normaal?