Vriend vertelde zijn fetish

Bedankt meiden. Praten vind ik heel belangrijk in onze relatie en dat doen we ook
Dus ga vandaag het gesprek met hem aan dat we een goede balans moeten vinden tussen zijn fetish en mijn gevoel daarbij. Dan komt het inderdaag wel goed denk ik. Het is gewoon een kwestie van wennen en accepteren en het met mate toepassen… Dan kan ik er op de lange duur mee leven denk ik

Ik geloof echt niet dat straks de normale seks niet goed genoeg is. En hij zal ook vast niet willen dat je het iedere keer draagt. Gewoon af en toe.

Haha mijn ex had een panty fetish, alleen wou hij er niet voor uitkomen.

Zo verzon hij ook eens dat een vriend van hem seks met z’n vriendin had terwijl zij een opengeknipte panty aan had (dat was eigenlijk een idee om samen met mij te doen dus, hij lulde bijna al z’n verhalen) en wou hij dat ik hem een blowjob gaf terwijl ik een panty/full body suit aanhad…

Dat is pas een fetish haha… :flushed: :cold_sweat:

Mij lijkt het niet zo erg en over het seks gedeelte: Hij vindt het nu wss ook al goed genoeg, maar zoiets kan het gewoon nog spannender maken en het is eens iets anders. Anders was het je al eerder opgevallen dat de seks niet was zoals hij wou. En hij stelt het ook alleen voor, als je dat niet fijn vindt moet je dat hem ook gewoon vertellen, dat zal hij ook wel begrijpen.

Da’s helemaal niet erg. M’n vriend heeft ook graag dat ik hakken draag in bed. Soms wil hij zelfs dat ik hem bevredig met de hakken tot hij erover klaarkomt, wat ik dan ook met plezier doe. Ik vind er niks mis aan hoor.

^ Waarom reageer je hierop? Dit topic is van een jaar geleden, en heeft zo te zien zeker genoeg reacties gehad om haar te helpen.Voortaan eventjes wat beter kijken naar de datum. Er staat dan ook een melding bij in rode letters dat er al langer niet op het topic is gereageerd.

oud topic