Vriend vertelde zijn fetish

Vandaag na een paar wijntjes vertelde mijn vriend dat hij een fetish heeft: hoge hakken
Hij liep hier al heel lang mee vertelde hij, omdat hij zich er voor schaamde. Hij ziet mij graag op hakken lopen en vind dat leuk om te zien.

Natuurlijk merkte ik al langer dat hij ergens mee liep, maar hij heeft het nooit zo direct tegen me verteld.
Hij gaf me wel vaak complimentjes als ik hakken droeg maar ik ben er zelf nooit verder op in gegaan.
Ik vind het lastig wat ik hier van moet denken. Ik ben best wel open-minded maar toch is het raar denk ik? Wat vinden jullie hiervan ? En heeft jullie vriend een fetish?

EDIT 1:

Ik kan (nog) niet reageren op een topic omdat ik me speciaal voor mijn vraag heb ingeschreven op dit forum. Ik heb geen reactievak onder staan waar ik mijn antwoord kan typen. Niet op mijn telefoon en ook niet via firefox.

Maar als antwoord op de reacties:

Zoals jullie het nu vertellen valt het volgens mij ook wel mee ja. De meeste mannen vinden hoge hakken sexy denk ik, maar hij vroeg me ook of ik van die lange leren laarzen wilde kopen met hak eronder. Of ik die aan wilde in bed en dan seks konden hebben. Nu vind ik dat zelf ook wel spannend maar toch een beetje raar… Alsof zonder niet meer goed genoeg is…

Een fetish voor hoge hakken? Dat vind ik nauwelijks een fetish. Ik vind het erg leuk om mijn vriend in een pak te zien heb ik dan ook een fetish? Hoe dan ook ik vind dat je je daar niet druk om hoeft te maken en je hoeft het ook niet raar te vinden. Er zijn vreemdere fetishes.

Ik weet niet echt of je dit een fetish kan noemen? Hij vind het zo te lezen gewoon heel aantrekkelijk om jou op hakken te zien. Dat vind ik een beetje in dezelfde categorie vallen als wanneer je bepaald lingerie draagt of van die baby-doll achtige pakjes. En ook al zou je dit wel een fetish noemen, in de wereld van fetishes is dit nog wel heel erg normaal :'D er zijn zo veel mensen met echt de gekste fetishes die van een beetje raar tot echt heel erg extreem raar gaan.

Maar het is een ding tussen jou en je vriend, en je moet kijken of je het wilt accepteren. Je hoeft dit aan niemand anders te vertellen, dus je hoeft je er niet voor te schamen o.i.d. Als je het zelf niet erg vindt, en je je vriend er een groot plezier mee kan doen, dan lijkt het me alleen maar prima.

Ik denk inderdaad ook niet dat dit echt onder een fetish valt. Het is juist een compliment voor jou dat hij jou zo sexy vind op hoge hakken en ik zou er dan ook gewoon blij mee zijn. Je hoeft je echt niet druk te maken, hakken zijn ook heel sexy en geven je een super vrouwelijke uitstraling! En vaak als je op hoge hakken loopt, voel je jezelf ook meer confident en sexy dus maak er lekker gebruik van zou ik zeggen :smirk:

Ik zou het ook niet echt een fetish noemen, het is gewoon iets wat hij sexy vindt en waar hij opgewonden van wordt. Mijn vriend vindt hakken bij mij ook sexy staan en hij geeft ook vaker complimentjes als ik hakken draag. Maar vindt het niet iets raars, ik doe graag iets vaker hakken voor hem aan…

Is toch vrij normaal? Denk ook niet dat het onder een fetish valt.
Zou er heel blij mee zijn, stel je voor dat je vriend een voeten fetish had of iets anders waar jij niks van moet weten. Lekker gebruik van nemen!

Iets wordt pas als een “fetish” gezien als het een beetje ongewoon is, of als het niet voor iedereen geldt.

Maar ik durf met enige zekerheid te zeggen dat zo’n 90% van de mannen het leuk vindt om een vrouw op hoge hakken te zien lopen, haha

Juist niks van denken, dan is het ook geen rare fetisj

Ik vind dat geen fetish.

Een fetish hoeft niet ongewoon te zijn, maar is een specifiek iets waar je veel meer opgewonden van wordt dan de standaard erogene zones. Dus dat gaat wel wat verder dan ‘ik vind vrouwen op hakken wel mooi’ Anyhoe, hoe je het ook definieert, ik zal er vooral niet te vreemd van opkijken. Hoge hakken zijn best mild en een als je je er zelf goed bij voelt zou ik het vooral uitbuiten. En als je er niet goed bij voelt, zou ik hem dat gewoon vertellen. Maar onthoudt daarbij vooral dater niets mis is met hem. Het is niet echt handig iemand te veroordelen als hij net zijn ‘geheim’ heeft verteld.

Ten eerste is het fetisj en geen fetish. En ja dit is gewoon een fetisj want hij wordt geil van een object. Dan is het al een fetisj te noemen. Ik vind het verder trouwens helemaal niet vreemd, ik was juist teleurgesteld dat mijn ex niet van hakken tijdens seks hield want ik vind dat juist wel mooi. Verder snap ik je reactie niet (en weet ik ook niet helemaal wat je wilt bereiken met dit topic?). Tuurlijk is zonder goed genoeg, maar het kan toch ook (voor hem) fijner zijn met iets erbij? Net als dat jij bijvoorbeeld een minivibrator tijdens seks fijn vindt.

Maar las ik nou ook op het Viva forum dat hij rook aan je schoenen en erover klaarkwam? Of wat dat toevallig iemand met hetzelfde probleem haha. Zolang het inserdaad blijft bij het mooi vinden staan en geen vreemde dingen van je vraagt zou ik me niet te veel zorgen maken.

het hangt in mijn ogen af wat ie ziet als fetish.

heb opgezocht en het gaat dan om ‘ongewone’ voorwerpen waar je opgewonden van wordt, hoge hakken zijn er 1 van (als voorbeeld).

Voor mij is een fetish ook echter iets wat je aandoet/ aandacht aan besteed tijdens je vrijpartij.
http://www.encyclo.nl/begrip/fetish

praat er genoeg over en ga er stap voor stap mee,

het is ook niet dat ie hoge hakken alleen in bed neemt om te masturberen of iets dergelijke,

Zie het als een sexy attribute zoals bv, dat je je sexy lingerie nog aanhoudt tijdens het vrijen of iets dergelijks…

Je brengt het nu alsof hij het gewoon mooi of sexy vindt, en misschien heeft hij het zelf ook wel zo verteld. Maar het zou goed kunnen (aangezien hij het ook ‘opbiecht’) dat het wel echt een fetish is en hij het een beetje af wil zwakken.

Ik vind een hakken-fetish in ieder geval vrij onschuldig klinken, en bedenk je ook dat je er helemaal niet in mee hoeft te gaan als je niet wil. Je vriend kan die hakken er ook prima bij denken :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel een fetisj worden als je vriend vraagt of je lange leren laarzen wilt kopen en die ook aan wilt doen tijdens de seks. Dan betekent het wel dat hij er extra geil van wordt.

Wat vind je er zelf van? Ik kan me best voorstellen dat je nu denkt dat je ergens tekortschiet als je dat niet wilt doen of dat je denkt dat de seks ‘minder’ is als jullie het dan een keer zonder lange laarzen aandoen.
Praat er met hem over en kijk of jullie op 1 lijn komen. Je moet namelijk niets doen waar jij niet 100% achterstaat of waar je je niet prettig bij voelt.

Eindelijk kan ik reageren op het forum haha. Ik denk dat het een soort beveiliging is dat je niet gelijk kan reageren als nieuwe bezoeker.

Ik vind het zelf erg lastig allemaal. Natuurlijk wil ik hem ook een plezier doen en mijn hakken aandoen en voor hem lange laarzen kopen. Maar zoals Cucumber al zegt, voelt het voor mij alsof het zonder niet goed genoeg is of in ieder geval minder. Ik ben zo bang dat hij uitgekeken raakt op het normale seks leven en dat het straks voor hem alleen nog maar lekker is als ik hakken aan heb en wie weet wat er in de toekomt nog meer bij komt… Terwijl ik juist erg kan genieten van lekker knuffelen en aan elkaar zitten, zonder alle speeltjes en hakken denk ik…

Ik heb het hier ook wel eens over gehad met mijn vriend, uiteindelijk moet je aan elkaars wensen kunnen voldoen denk ik. Hij vindt het sexy als jij een keer met hakken aankomt zetten en jij vindt het lekker om gewoon zonder poespas seks te hebben. Ik denk dat je gewoon moet afwisselen en vooral ook moet blijven genieten en praten met elkaar. Dan komt het allemaal echt wel goed :wink:

^ Mja, aan haar reactie zie ik ook wel dat ze er niet voor 100% achterstaat. Wel om het eens een keer te doen, maar als haar vriend er daadwerkelijk geil van wordt, zou 'ie dat veel vaker willen.

TS: als jij ergens niet achterstaat, moet je dat ook niet doen. Bespreek met je vriend (in een rustige bui) dat je best eens een keer hakken aan wilt doen, maar dat je dit niet zit zitten bij elke vrijpartij. Als hij echt van je houdt en om je geeft, zal hij dit ook accepteren en zeggen dat dat niet erg is.
Blijf er vooral over in gesprek gaan.

Nou, dit was ook hoe ik het bedoelde… jij verwoordt het alleen een heel stuk beter haha :wink: :cold_sweat: