Vriend verrassen

Lieve allemaal,

Ik en mijn vriend hebben net een periode achter de rug waarin we weinig tijd hadden voor elkaar en het best zwaar hadden zonder elkaar. Gezien deze periode nu voorbij is zou ik het leuk vinden om samen met hem iets leuks te gaan doen, zonder dat hij het weet. Nu kom ik niet veel verder dan zelf koken, uiteten gaan of naar de bios, maar zoek eigenlijk iets anders simpels maar wat wel heel leuk is. Auto rijden kan ik zelf, dus afstand maakt niet veel uit. Heeft iemand een leuk simpel idee om hem mee te verrassen?

Daarnaast zou ik graag nog eens een fotoshoot met hem doen, maar heb echt geen idee of hij dat leuk zou vinden. Wilde dat namelijk eerst doen, maar dat kan ik misschien beter in overleg doen, of is dat wel een leuk idee?

Dankjewel alvast <3

Misschien een dagje naar de Efteling of de dierentuin of een overnachting in een hotel? Ik zou het zelf niet zo leuk vinden om als verrassing een fotoshoot te doen, maar ik hou sowieso niet van verrassingen haha.

We zijn op mijn verjaardag (15 augustus) nog naar de efteling geweest en in de vakantie een paar dagen naar Parijs geweest. Het hoeft niet super groot te zijn, het liefst iets voor een middagje/avondje :slightly_smiling_face: echt superlief dat je meedenkt, de dierentuin ga ik onthouden voor binnenkort als we een dag weg willen gaan!

Een fotoshoot of workshop ofzo?

Doe iets wat hij graag wil. Mijn vriend wilde altijd al paardrijden.

Dat is best lastig, hetgeen wat hij leuk vind en altijd nog eens wilt doen is iets te duur om zomaar te geven (denk aan 250 euro pp). Ik vind het echt niet erg om er wat geld aan uit te geven, maar gezien het voor tussendoor is wil ik een niet te hoog bedrag betalen :flushed: