Vriend verrassen?

Ik heb even een anoniem account aangemaakt voor dit onderwerp.

Ik wil mijn vriend voor zijn verjaardag graag verrassen met een andere meid. Dit wil hij echt heel graag. Ik vraag me alleen af waar ik iemand hiervoor zou kunnen vinden.
Ik wil niet dat het iemand is die het met iedereen doet via 1 of andere sex website ofsow. Liever iemand die nog helemaal geen ervaring heeft eigenlijk.

Ook lijkt het me niks als het iemand is die 1 van ons al kent zou me te veel schamen.

Hebben jullie tips?

Denk niet dat je hier tips voor gaat vinden op GS.
En als je een onervaren iemand wil dan wordt het sowieso lastig, denk ik.

Een berichtje op facebook posten :’)

Dat is gewoon heel lastig. Aan de ene kant wil je geen onbekende omdat je daar de geschiedenis niet van weet, maar je wilt ook geen vriendschap opofferen. Het moet meer een vage kennis zijn of een collega oid, die je wel kent maar waar je niet bevriend mee bent.

Ik zou zelf, als ik dat zou doen, wel iemand inhuren. Ik zou het juist erg ongemakkelijk vinden om dit met een bekende te delen, en je weet ook niet hoe je vriend op diegene reageert. Komt bij dat dat meisje hiermee bekend is, wat misschien bij jullie beide de zenuwen wegneemt.

Als je wel een bekende wilt, moet jij goed gaat nadenken wie jij en je vriend zouden willen, en wie hier voor open zou staan. Het is niet zomaar even iets, ook voor dat meisje niet als zij jullie kent.