Vriend verrassen op afstand

Hey,

Mijn vriend is een half jaar in Australie. Ik mis hem verschrikkelijk. We hebben wel regelmatig contact via skype, maar ik wil hem ook op andere manieren laten zien dat ik van hem hou. Ik zou hem graag af en toe willen verrassen met iets. Nou heb ik geen idee wat. Hij heeft geen vast postadres dus iets opsturen is geen optie, en zelf langs gaan al helemaal niet. Ik maak al regelmatig fotos van mijn leven, maar dat begint ook een beetje saai te worden. Heeft iemand een idee hoe ik hem op zo’n afstand toch kan verrassen?

Thanks!

ps. Ik ben niet nieuw, maar mijn vriend weet dat ik op dit forum zit en het zou stom zijn als hij ziet dat ik jullie hulp inschakel :stuck_out_tongue:

Weet je wel waar hij ongeveer zit? Anders zou je iets op kunnen sturen naar daar in de buurt, bijv. een bos bloemen of een boek met allemaal leuk/lieve dingen naar een restaurantje en een tafeltje in dat restaurantje boeken voor hem? Vervolgens hem mailen/smsen/via skype mededelen dat hij daar heen moet. :slightly_smiling_face:

Een vriendin van me heeft dat voor haar vriend gedaan. Ze moest wel lang zoeken voor ze een restaurantje had gevonden dat leuk genoeg was en accepteerde om dat te doen, dus het kost wel moeite ;-).

Ik heb geen idee. Misschien een leuke foto sturen via de PC?..
@Hierboven hij had toch geen vastpost adres?..

Geen vast postadres is wat anders dan dat er geen moment is waarop hij langer dan een dag ergens is. Als hij drie dagen in een hotel ergens zit, heeft hij geen postadres, maar is dit wel mogelijk ;-). Kost alleen, zoals ik al zei, veel moeite :slightly_smiling_face:.

^oh , dat klinkt wel als een schattig plan!
verder heb ik geen idee, dus upje(:

Als je weet in welk hotel hij zit, zou je dat hotel kunnen bellen en daar ter plekke misschien iets kunnen kopen, een bos bloemen ofzo? Volgens mij kan dat namelijk wel!

je zou in plaats van een foto, misschien een filmpje kunnen maken?
dan zet je bijvoorbeeld kaarsjes in de tuin in de vorm van een hart en ga je in het midden zitten en dan vertel je tegen de camera wat je allemaal van hem mist…
is maar een ideetje hea (;

@ ann1ek: goed idee! Ik ga kijken of ik een videoboodschap kan maken! Super plan!

dat is leuk!