Vriend vernederen

Ik werd er misselijk van toen ik die jongen aan die voeten zag ruiken

Dat je een fetisj hebt vind ik nog tot daar aan toe, maar je bent wel een beetje obsessief bezig. Ik zou het zelf maar niks vinden om dat te doen, maar als het voor jou en je vriend zo werkt dan is dat prima.

Mee eens. Iedereen lekker in zijn waarden laten.

What the hell. :’)

Ik denk dat er psychisch iets ‘mis’ is als je dit soort dingen leuk vindt. Niet aanvallend bedoeld verder ofzo hoor, maar het is geen normaal gedrag. En niet alleen jouw gedrag, ook die van je vriend trouwens.

Mensen met een seksuele fetisj zijn juist psychisch gezonder en gelukkiger dan mensen die er een normaal seksleven op nahouden.

Bah…

Kun jij mij eens uitleggen wat normale seks is? :slightly_smiling_face:

@TS Ik denk niet dat je hier veel medestanders gaat vinden. Misschien op het Viva forum of sekwoordenboek of zo?

Dat is één onderzoek en dat vind ik niet toonaangevend. Ik baseerde mijn mening op helemaal geen onderzoek, dat is wel waar, maar ik kan me niet voorstellen dat het oké is om zo te genieten van het dominant/onderdanig zijn.

Dat is voor iedereen verschillen en ik bedoelde het absoluut niet aanvallend, dat zei ik ook. Maar zoals ik al tegen TS zei, het genot van BDSM (zo heet het toch?) om iemand te vernederen/vernederd te worden of domineren/gedomineerd worden, lijkt me geen ‘gezonde’ behoefte. En niet alleen in seks, ook buiten seks om zulke behoeftes hebben lijkt me niet goed.

gadverdamme …

Ik vind het een beetje een rare fetish maar goed. Vindt je partner dit wel oke? Zo ja, lekker mee doorgaan dan.

Ja, owkey, wat heb ik net gelezen?

Oké meid, zullen we weer even normaal gaan doen?

Ik vind het persoonlijk helemaal niks, maar als jij en je vriend er blij van worden…

Wat reageert iedereen hier kut op zeg tering, het is 2013. Als je een fetisj heb is het niet raar.
Maar het is niet mijn fetisj en ik word daar niet opgewonden van, om maar even ts te antwoorden.

Vies wijf