vriend verassen.

(Sorry als ik dit in het verkeerde topic plaats)

Over 2 dagen is mijn vriend jarig, hij wordt 19 en ik wilde hem verassen met een picknick. Het gaat de hele dag regenen volgens piet!! dus ik heb besloten het maar op m’n zolder te doen met een kleedje, kaarsjes enz.

Ik ben alleen een loser in het bedenken van leuke receptjes, dus zouden jullie mij daar misschien mee willen helpen? Het enige dat hij niet lust is vis verder alles :slightly_smiling_face: alvast bedankt :slightly_smiling_face:

kan je niet op smulweb kijken?ik weet namelijk niet waar je van houd?

Wat leuk dat je dat voor je vriend doet,gezellig alleen jammer van het weer maar je kan het als nog het gezellig maken.
Succes

Op google kan je vast genoeg recepten vinden.

Weet wel waar je aan begint… ik heb dit ook een keer gedaan maar mijn ex kon dit niet zo goed waarderen.

Dan heb jij toch gewoon een onnozele ex? Mijn vriend heeft het eens zelf gedaan en kon het ook waarderen toen ik het deed. Sowieso waardeer je normaal alles wat je vriend/vriendin doet, al is het maar om het gebaar en de moeite die erin steekt.

Hoezo niet? Hoe kan iemand het nou niet waarderen als er eten voor hem gemaakt word haha

Ik hoop dat je je vriend niet wilt veRassen maar veRRassen…
Want er zit daar een groot verschil in :wink:

^ :stuck_out_tongue: dat dacht ik ook!
Wel een heel leuk idee :slightly_smiling_face: Je kan wel scones maken, echt zo lekker en heel high tea achtig.