Vriend verassen met iets sexy's

Ik zou mijn vriend binnenkort een keer willen verassen met iets sexys aan, alleen ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken, hoe te beginnen of ik het zelf durf. Ik wil het wel heel graag maar moet me even over die drempel zetten.

Hebben jullie tips of ervaringen hoe jullie er ooit mee zijn begonnen?

Ik vraag me dit ook wel af! Ik plan het wel van tevoren Hoe ik het voor me zie maar op het moment zelf schaam ik me een beetje terwijl ik weet dat mijn vriend het helemaal geweldig vindt. Dus ik lees even mee!

ik heb een korsetje bij de new yorker gekocht, een heel chic ding en nog niet te sexy. ik heb het hem gewoon verteld en de eerstvolgende keer dat ik bij hem was trok ik het aan met een van mijn eigen slipjes (hunkemöller) en hold ups eronder. hij vond het hartstikke mooi en sexy. over een tijdje ga ik een uitdagendere kopen, ik wou met deze gewoon even testen of hij het wat vond, en dat was gelukkig zo :upside_down_face:

@robin
Aan okee jaa heb ik dus ook.

@lisjexxx
Okee, had je het al aan onder je kleren of apart omgekleed? Ge

Ik had het ook een keer geprobeerd.
Hij was TV aan het kijken, en ik douchen. Heb me snel omgekleed in de douche en zo de kamer ingestapt. Was even wennen, maar meneer vond dat wel leuk:’’) de tv was niet zo interessant meer.

Misschien een leuk korstje te koop bij onderandere h&m voor een niet te dure prijs.
Ik vind het de eerste x super spannend maar nu is het iets heel normaals en me vriend vind het geweldig. Zeg dat je naar de toilet moet en kleed je om.
Succes

ik deed soms wel een leuk lingeriesetje aan met stockings eronder, en dan gewoon al aandoen, en als je dan into the moment bent, dan ziet ie het vanzelf, en heet ie wss nog meer zin :slightly_smiling_face:

bij de h&M hebben ze hele leuke setjes.
mijn vriend was er heel blij mee.

suc6

H&M is inderdaad zeker een goede tip voor eerste setjes e.d., ze hebben daar superleuke en mooie korsetten vaak! (: ik begon met hold ups met zo’n mooie kanten rand, gewoon onder mijn eigen lingeriesetjes. Wat je ook kunt doen is een van zijn overhemden aantrekken, daar een slip onder en hold ups. Echt waar, mannen vinden dat zo sexy als je een overhemd van ze aantrekt! Succes gegarandeerd haha. En dan kun je later altijd nog een mooi korset kopen, jarretels etc.

Een mooie kanten bh doet ook niet onder voor een korset:p en die kan je daarna ongewoon aan doen:) de eerste keer dat ik speciale meer sexy lingerie voor mijn vriend aan deed heb ik hem een paar foto’s gestuurd… Bv een close up van een kante randje… Ik had het setje onder mijn normale kleding aan, ben in de trein gestapt en naar hem toe gegaan… Meneertje stond me al op te wachten:p door die foto’s was het niet helemaal een verrassing hoe hij erop zou reageren, dat vond ik wel fijn

Ik vind het ook wat moeilijk. Heb een paar dagen geleden bij de h&m besteld.
Ik speel het nog even safe en wil eerst een reactie peilen, omdat ik normaal nog net niet in een teddybeer pyjama slaap haha. Korset is nog net een te grote stap voor me.

DIT DIT DIT. Ik was in Portugal, met zijn zusje in de primark ja! Ik zag iets een bh en zij zei ik heb dezelfde je mag de mijne wel, maarreeeehh koop dit voor hem :smirk: VOOR ZIJN VERJAARDAG DAT VIND HIJ LEUK. Ik zo oh echt :’)? Zij zo JAA!! Dus ik kocht dat, na zijn verjaardag had ik het aangetrokken toen waren we alleen. Ik zei ik ga even douchen… *kraan aan* omkleden *kraan uit*. Sta ik daar heel erg verlegen achter die muur. Zo van Heeeeyyyy :flushed: :smirk:. Hij zo wat?! Ik zo oh niks. Moest ik achter de muur vandaan komen, en de tv was ineens niet meer intressant joh.

Ik doe het eigenlijk nooit, maar ik zet me er eens overheen. Ik begin gewoon met een mooie bh + string. Ik draag normaal geen string dus ik hoop dat hij dat wel leuk vindt haha.

Ik veras m’n vriend ook altijd. Elke dag. Boven een kampvuurtje.

Nee maar inderdaad gewoon met iets kleins beginnen? Een mooi lingerie setje? Je hoeft niet gelijk in latex pakjes aan te komen zetten hoor :slightly_smiling_face: je vriend vind het toch wel leuk :wink:

Om hierop terug te komen, het was een succes haha. :slightly_smiling_face:

Aawh super lang niet onlinne geweest, maar fijn dat er meerderde geageerd hebben. Net als simplegirl denk ik er misschien aan om in een mooi setje van BH en string aan te doen. En dan gewoon op de slaapkamer beginnen ofso en dan kan ik het altijd uitbreiden.

Primark heeft ook wel leuke dingen, maar die vind ik al gauw ordinair :stuck_out_tongue:
Heb er laatst wel leuke jarretels gekocht!

Ik zit nu te kijken bij de h&m maar ik zie nergens van die kousen staan? :hammer: