Vriend vanaf geboorte.

Hey,

Ik ben al sinds ik ben geboren bevriend met een jongen, onze ouders waren tegelijkertijd zwanger en waren al heel lang bevriend. Laatst tijdens mijn verjaardag feest met mijn familie was hij er ook. We zaten op mijn kamer te praten en ondertussen zat ik te appen met vriendinnen. Die vriendinnen zeiden dat hij wel leuk was en dat ik hem moet fixen. Ik zei dat ik dat raar vond omdat hij als een broer voor mij is. Nu heb ik allemaal rare dromen over hem. Bijvoorbeeld dat hij me opeens zoent en dat ik het toe laat.

Betekent dit dat ik hem leuk vind?

xx

Dat kan maar je kunt die dromen ook gewoon hebben omdat je vriendinnen er iets over hebben gezegd en dat dat in je onderbewustzijn is blijven hangen.
Als jij hem niet leuk vindt, prima toch? Laat je vriendinnen je niet dwingen, zonde om een bijzondere vriendschap weg te gooien daarvoor.

Dromen dat je iemand zoent betekent vaak helemaal niks. Behalve dat je je gewoon fijn voelt bij die persoon en dat jullie close zijn.

Ik droom wel eens raardere dingen over goede vrienden. Dat betekent niet dat ik ze leuk vind of wat dan ook. Dus geen zorgen (:

Dromen zijn bedrog.

Ik denk niet dat je hem leuk vind, anders zou je het wel weten. Je wordt nu gewoon gepusht door je vriendinnen.

Thanks voor al jullie lieve reacties, het helpt heel erg. Ik voel me al wat beter. :flushed:

Dromen over zoiets hoeft niet per se iets te betekenen, ookal denk ik dat vaak ook xd Als je hem echt leuk vindt had je dat wel geweten/gevoeld