Vriend van m'n broer

hey,
ik ging laatst naar de kermis en daar kwam ik een vriend van m’n broer tegen we hebben even staan kletsen en toen ging ik weer weg, thuis heb ik hem toegevoegd op facebook. De volgende dag kwam hij praten (op fb) over hoe het was op de kermis blabla. Weer de volgende dag vroeg hij of ik wou chillen ik wist het nog niet maar ik zei dus ‘ja is goed alleen weet ik niet wanneer’. Maar ik heb een groot vermoeden dat hij mij leuk vind, niet omdat hij tegen mij praat op facebook hoor, maar de manier waarop zeg maar

The problem is, ik vind die jongen niet leuk en ik ken 'm niet eens zo goed. Dus ik heb geen idee wat ik moet zeggen tegen hem als hij er weer over begint op facebook.

Ik denk dat je een beetje te naïef bent, aangezien je hem 1 keer hebt gesproken.

‘‘Gewoon gezellig als vrienden ergens wat gaan drinken vind ik prima! Maar verwacht niet meer dan dat, oké?’’

nee ik heb hem wel vaker gesproken maar dan ging het meestal over onzindingen
dit keer was het meer ‘persoonlijk’ zeg maar

Als je het nog niet zeker weet, zou ik niet zo snel conclusies trekken.

En anders zeg je gewoon subtiel tegen hem dat hij niet meer dan vriendschap moet verwachten …

Ja ik denk dat ik dat gewoon ga doen dan zie ik wel verder…

Maar dit topic kan zo goed als verwijderd worden, ik heb m’n advies gekregen (:

Ik zou het trouwens niet eerder zeggen, pas als je het zeker weet. Misschien wilt hij het ook gewoon vriendschappelijk houden en als je het dan zegt dan kijkt hij je misschien raar aan. :slightly_smiling_face:

Misschien is hij maar gewoon aardig omdat je het zusje van zijn broer bent.
Pas als je echt zeker van bent dat hij je leuk vindt laat dan merken dat je niks van hem wilt, als je ondertussen hem niet ook leuk begint te vinden.