Vriend van mn broer.

Ik ben verliefd op de beste vriend van mijn broer… we hebben al eens gezoend en toen was mn broer vet boos geworden. Hij wil niet dat ik wat met zijn vriend neem omdat ie bang is dat het zijn vriendschap gaat verpesten.
We vinden elkaar echt super leuk, maar we weten zeker dat mn broer het echt nooit leuk gaat vinden. Hebben jullie advies voor mij?

Hey!,

Ja ik zal toch even praten met je broer, en hem uitleggen dat je hem super leuk vind, en ook even met z´n vriend, en dan zeggen waarom je broer het niet wilt, dan zou hij vast wel begrijpen dat hij ook veel tijd met je broer nog steeds moet doorbrengen, je kunt ook even met hun samen praten, tegelijk dan …
Je broer kan je toch niet verbieden om verkering met z´n vriend te nemen, is toch je eigen keus??

Succes!!

Just talk with your brother.
meer kan je niet doen…

K zou idd ook met m praten…

Pech voor je broer.

het is iets tussen jou en zijn vriend. Je broer staat daar gewoon buiten!

heee dat heb ik ook! alleen mijn broer vindt het ok alleen ‘de vriend’ heeft het er moeilijk mee, en ze kutten hem. en hij is ook nog eens onzeker. dus ik weet ook niet zogoed wat ik moet doen. maar ik zou indd met je broer praten desnoods met zijn 3en. xx

ik had hetzelfde
mijnbroer is 21 en die vriend ook, ik ben zelf 15
dus het was zeg maar verboden en dat vonden we best spannend
toen we uiteindelijk hadden, was de spanning weg en was het na een week uit

gewoon lekker doen, en met je broer een gesprek hebben

met je broer praten… liefde kan je niet onderdrukken. word je ongelukkig van

Egoïstische broer.
Ik snap wel dat hij het niet fijn vind, zou ik ook niet vinden, maar hallo als jullie elkaar leuk vinden heeft hij toch geen recht om te zeggen dat het niet mag XD?

Had ik ook, maar z’n beste vriend koos vr mijn broer en zocht een ander meisje…

het is misschien niet fijn voor hem maar praat met hem en als hij niet luistert dan heeft hij pech gehad hij heeft het recht niet om te zeggen dat jij niet met zijn vriend mag hebben:) zoo lekker lang verhaaltje

Haha dat heb ik ook meegemaakt, maar hij vond mij niet leuk. Maar nu ik een vriend heb, ineens wel!
Maar als ik jou was zo ik gewoon met je broer gaan praten, maar het kan wel. Maar het moet niet zo zijn dat jij er dan altijd bij bent als hun samen zijn, het is wel zijn beste vriend.

:four_leaf_clover:

Mijn zusje heeft ook met een vriend van me broer. en je merkt wel dat hij daardoor wat meer bang is om zn vriend kwijt te raken. maarja. ik vind dat het moet kunnen

heb ik ook eens tegengekomen, nog niet zo lang geleden eigenlijk…
ik was naar de bioscoop geweest met een vriend van mn broer en toen hij me kwam ophalen zag hij dat ik zijn vriend nog een afscheidszoen gaf en hij werd echt enorm kwaad! maar dat kwam omdat die jongen 3 jaar ouder was dan mij en niet zo’n al te beste reputatie had. Het is dan uiteindelijk niets geworden tussen mij en hem, alhoewel ik hem, telkens als ik hem zie, bijna zou bespringen xD erg erg :stuck_out_tongue: