Vriend van mn broer

Heyy Girls :slightly_smiling_face:

Ik heb jullie hulp nodig.
Er is dus zeg maar een jongen, een vriend van mijn broer.
Ik vind hem al redelijk lang leuk maar laatst besefte ik me pas dat ik wel iets met hem wil.
Paar maanden geleden was hij bij ons thuis en hij ging met mn broer een film kijken, ik keek mee want het was een leuke film.
Toen paktte hij mijn hand en hebben we de hele film hand in hand gezeten. S’avonds toen we in de keuken stonden te wachten tot het eten klaar was,
waren we elkaar de hele tijd aant kietelen en telkens als onze handen elkaar aanraakte hielden we ze even vast.
We knuffelde ook vaker maar sindsdien heb ik hem nauwelijks meer gezien.
Toen het pas uit was met zijn vriendin heb ik hem via whatsapp ook getroost en gezegd dat ik er altijd voor hem ben.
Nu vandaag kwam ik thuis van werk, toen zat mijn broer met een andere vriend op de laptop zich kapot te lachen.
Ik dus vragen wat er was. Ze vertelde me dat ze een nep-account hadden aangemaakt van een mooi meisje en dat ze met die jongen aant praten waren in haar naam.
Ik vond het zo kut voor hem dus ik vertelde het hem via whatsapp, hij antwoorde met dankje schat en was woendend op zijn ‘vrienden’.
Hij is nu naar de stad en hij whatsapp’t me waarschijnlijk als hij terug is. Maar ik wil graag eens met hem naar de bios.
Maar ik ben bang dat hij niet wil of dat hij me gaat uit lachen omdat ik 'het zusje’ben. Bovendien ben ik 2 jaar jonger.
Zal ik het hem vragen? Zoja, hoe???

Hmm moeilijke situatie, maar ik zou er voorgaan! Wie niet waagt wie niet wint,toch? En voor je het weet krijg je spijt, en wie weet krijgen jullie wel een relatie en een hele mooie tijd!

Gewoon vragen !
En sorry maar hij kan je broer toch niet echt een vriend noemen toch ?
Trouwens je kan ook gewoon zeggen dat het zeg maar als “vrienden” is

2 jaar jonger stelt ook niks voor.

Succes meis!

Nee, dat hij mijn broer geen echte vriend kan noemen vind ik ook.
Oke, dankjullie voor de tips, ik word helemaal gek heb hem net dit via whatsapp gestuurd : Heb je trouwens zin om eens iets samen te gaan doen??
En er staat nog steeds maar 1 vinkje, daar kan ik echt niet tegen :stuck_out_tongue:
Stomme ongeduld ook :stuck_out_tongue:

Al mijn broers vrienden zijn fucking mooi, maar daar moet ik van afblijven

deze wil ik volgen :slightly_smiling_face: ik wil weten hoe het afloopt

Hij zal vast even bang zijn als jij, en dat hij toelaat om je handvast te houden zegt eigenlijk voor een jongen al genoeg… vertel hem gewoon dat je hem een leuke jongen vind, gewoon oprecht :wink:

Dankjullie wel voor de reacties ^^ ik hoop echt dat het wat word
Hij antwoorde : Wanneer??
Dus ik zei : Volgende week ergens als jij dan kan?
Hij zei : Ik zal ff kijken
Dus ik zei: Okii

En nu zegt ie al een kwartier niks meer.
Dan maar afwachten

jongens zzijn soms nogal vergeetachtig dus blijf hem wel herinneren maar je moet er niet om gaan zeuren

Probleem opgelost dus? :wink:

Nou opgelost zou ik niet zeggen xD hij whatsappte me vannacht inderdaad dat hij weer thuis was.
Dus ik vroeg vanmorgen of het lwuk was, hij zei ja heel leuk.
Toen uur later vroeg ik weet je al wanneer e af kunt sprekn. Zegt hij wat wil je eigelijl doen?
Zeg ik: weet niet cafeetje ofso?? Zegt hij : nee daar hou ik echt niet van
Dus ik zeg doe jij dan een voorstel :wink:
Zegt ie : weet ik niet
Dus ik zeg: bios misschien?
Zegt ie : idk
Dus ik zeg : nee dus
Hij: waarom wil je eigelijk afspreken
Dus ik zeg: weet niet, gewoon

Nu weer wachten op reactie.
Ik heb zo’n gevoel dat ie niet echt wil

Je hebt het gevóel dat-ie niet wilt afspreken?
No offence, maar als iemand je vraagt waarom je wilt afspreken, lijkt dat me dat-ie echt niet wil…

Hmm jammer dat hij zo reageerde. Hopelijk komt het nog goed & wilt hij wat met je gaan doen. Je hebt het voorgesteld en meer kan je er niet aan doen.

jepp, ben ik laatst ook achtergekomen …

pff wat een stomme reactie zeg! jammer!

ik denk idd dat er niet meer inzit dan het zusje van blijven.
wel super jammer voor je maar ik zou er niet verder op ingaan.

Dankjewel voor de reacties, nee deze TS geeft het zich niet voorgesteld.
Ik weet precies wat dr omgaat in mn leven hoor xD Maar ja, als hij zodoet,
Hoeft het van mij niet hoor.