Heyy Girls
Ik heb jullie hulp nodig.
Er is dus zeg maar een jongen, een vriend van mijn broer.
Ik vind hem al redelijk lang leuk maar laatst besefte ik me pas dat ik wel iets met hem wil.
Paar maanden geleden was hij bij ons thuis en hij ging met mn broer een film kijken, ik keek mee want het was een leuke film.
Toen paktte hij mijn hand en hebben we de hele film hand in hand gezeten. Sâavonds toen we in de keuken stonden te wachten tot het eten klaar was,
waren we elkaar de hele tijd aant kietelen en telkens als onze handen elkaar aanraakte hielden we ze even vast.
We knuffelde ook vaker maar sindsdien heb ik hem nauwelijks meer gezien.
Toen het pas uit was met zijn vriendin heb ik hem via whatsapp ook getroost en gezegd dat ik er altijd voor hem ben.
Nu vandaag kwam ik thuis van werk, toen zat mijn broer met een andere vriend op de laptop zich kapot te lachen.
Ik dus vragen wat er was. Ze vertelde me dat ze een nep-account hadden aangemaakt van een mooi meisje en dat ze met die jongen aant praten waren in haar naam.
Ik vond het zo kut voor hem dus ik vertelde het hem via whatsapp, hij antwoorde met dankje schat en was woendend op zijn âvriendenâ.
Hij is nu naar de stad en hij whatsappât me waarschijnlijk als hij terug is. Maar ik wil graag eens met hem naar de bios.
Maar ik ben bang dat hij niet wil of dat hij me gaat uit lachen omdat ik 'het zusjeâben. Bovendien ben ik 2 jaar jonger.
Zal ik het hem vragen? Zoja, hoe???