Vriend van mijn moeder

Hoi mensen… Mijn moeder heeft sinds kort een nieuwe vriend maar het voelt toch niet helemaal goed. Een keer waren we met ze alle aan het eten en die vriend zat naast mij en opeens had hij ze hand op mijn been en zat hij me langzaam tikjes te geven en op me been te wrijven. Ik schaamde me kapot maar me moeder had niks door… Hij kijkt me ook altijd heel vies aan. Is hij gewoon normaal of klopt dit niet?

Ik vind het wel vreemd eigenlijk. Ik zou het erover hebben met je moeder.

als ik in jou situatie zat zou ik een beetje tussen 2 deuren zitten, want ik denk ook niet dat je je moeder pijn wilt doen, maar ik zou ook niet dat mijn moeder een foute vriend zou hebben. ik zou eerst gwn beetje pist doen op die vent zodat je moeder het een beetje merkt, maar wel een x vraagt wrm die zo doet en dan zou ik langzaam naar dat onderwerp toe gaan en het haar voorzichtig vertellen

Nee dit is niet normaal. Ik zou eerst met hem praten en als hij het nog een keer doet dan tegen je moeder.

Zoiezo vertellen aan je moeder,

Ik weet niet hoe goed jullie band is maar zeg het eerlijk, probeer ook erbij te vertellen dat je het heel leuk vind dat ze een nieuwe vriend heeft en je het heel vreemd en eng vind dat ie aan je been zat.

Gezien de aard van jouw vorige topic denk ik eerder dat dit troltopics zijn