vriend van mijn ex

hallo,

Een tijdje kreeg ik een relatie met jongen x, na een tijdje ging het uit maar we bleven wel vrienden etc. nu iets van 2 maanden later begon ik met jongen y te praten een hele goede vriend van jongen x ( via x ken ik y). Laats zijn we op een date geweest en kusten, vandaag ben ik nog een date geweest en we hadden het erover dat het we jongen x (mijn ex en zijn vriend) moeten vertellen dat wij elkaar leuk vinden, en dat we ook niets meer moesten doen achter jongen x zijn rug om. lang verhaal kort we bleven zoenen etc.

Hoe moet ik het mijn ex vertellen dat ik met zijn vriend ga?

HELLUP!

PS ik weet dat dit niet hoort dus spaar me die bs please

Heb jij nog contact met je ex? Zo nee, vind ik dat hij het aan je ex moet vertellen. Hij naait hem nu eigenlijk best hard. Snap best als je ex geen vrienden meer met hem wil zijn.

Heb je nog wel contact met je ex - doe het samen. Geef aan dat jullie elkaar echt heel leuk vinden en dit niet verwacht hadden, maar dat het nou eenmaal gebeurd is. En dan hopen dat hij het accepteert. Maar houdt er rekening mee dat hij boos kan worden.

Waarom naai je iemand als je iets begint met zijn/haar ex? Oké, als die ex nog gevoelens heeft of erg kwaad is op haar, maar ze zijn als vrienden uit elkaar gegaan. Ik zou alleszins afwachten tot het echt serieuzer wordt tussen jullie (meer dan een date) en 't hem dan samen vertellen. Ja, hij kan boos worden, maar dan pak je de situatie aan op een respectvolle manier.