Vriend van je broer.

in mijn jacob-bella situatie topic staat ook zoiets,
hij is bevriend met vrienden van mij, we smsen heel veel maar in het echt is het vet ongemakkelijk (terwijl daar géén reden voor is want we zijn alleen vrienden!)

dubbel.

oke, :wink:

Hij was gister weer bij ons, ben niet naar buiten gegaan… wat moet ik nou zeggen?

Ik zou toch wel eens beginnen praten als hij bij jullie over de vloer komt. Alleen sms’en is echt te belachelijk als hij een aantal keer bij je broer komt. Je hoeft geen ellenlange gesprekken te gaan voeren dan, maar een neutraal babbeltje of een grapje, lijkt me nu niet zo moeilijk?

mee eens, als is het maar een gesprekje van 5 min. dan ga je er na even gepraat te hebben gewoon weer vandoor(: dan toon je in ieder geval wat intresse en laat je even weten dat jij er ook nog bent.

ja dat is ook waar, ik ga gewoon praten ik zie wel!

ik ben al dertig jaar verliefd op de beste vriend van mijn broer mhmm

haha oke;p ik een paar weken hahah

Gewoon een plagerig smsje sturen. Of als hij weer was gekomen en jullie zeiden weer niks, er na: Dat was akward… Een keertje afspreken zonder … (naam broer)?

Ik zou gewoon beginnen met tegen hem te praten als hij bij je broer is, niet over dat je hem nog leuk vind ofzo maar gewoon over wat je die dag hebt gedaan of weet ik wat xD. En dan als je dat een paar keer hebt gedaan weer een keer smsen, anders is het ook zo raar.

dertig?

ik heb hem al heel lang niet meer geproken en gezien… moet ik hem even smsen?

of is dat dom als ik hem weer tegenkomm?

Mensen die niet vragen wat ze willen krijgen niet wat ze willen:)

Gewoon doen! Anders ga je denken wat als…

Jaa… dat is waar ik denk dat ik morgen maar is even ga smsen ofzo:P

Jaa… dat is waar ik denk dat ik morgen maar is even ga smsen ofzo:P

Ik heb nu iets met een vriend van mijn broer (:
zijn 5 maanden bezig geweest en hebben nu een weekje iets =p
maar ik vind het fijn, mijn ouders kenden hem al!
en hij is zoooo’n schatje!
xxxx

Ik heb ook gezoend laatst met een vriend van m’n broer. Alleen ja, ik vind hem dan weer niet meer leuk maar ik snap wat je bedoelt met ‘niks zeggen’ want het is natuurlijk awkward omdat het de vriend van je broer is! Ik denk dat hij dat ook wel weet. Maar als je 'm echt leuk vindt, sms hem dan eens en geef mss toe dat je ht ongemakkelijk vond, hij zal vast net hetzelfde zeggen. En die vriend van mijn broer kwam plots ook heel veel langs sinds onze zoen, onverwachts zelfs dus reken maar dat hij voor jou komt!

hihi, ja ik denk dat ik hem binnenkort weer even ga smsen ofwat… ik zie wel even