Vriend van je broer.

Hoi allemaal,

3 weken geleden heb ik met een vriend van me broer gezoend. Daarna hadden we nog een x gesmst om af te spreken maar dit ging niet door.

Laast was hij dus onverwachts bij ons om iets te maken van me broer ( anders is hij nooit bij ons) Ze waren buiten, en toen ging ik ook naar buiten, maar we deden eigelijk als we elkaar niet kenden ofzo… heel ongemakkelijk zegmaar…

En gister was hij er dus weer, en het was weer ongemakkelijk, we zeiden nu wel een paar dingen tegen elkaar maar niet echt veel. We keken alleen soms naar elkaar.

Maar ik vind hem wel leuk, maar ik vind het zo dom om hem nu weer te smsen ofzo omdat ik toen ook niks zei ja maar via sms wel. Verder zit hij nooit op hyves. Wat moet ik doen?

Als je hem echt leuk vindt, zou ik hem smsen - of in ieder geval stappen ondernemen. Als hij niet reageert is het heel jammer, maar dan weet je wel waar je aan toe bent!

iddd.

oke, nou dan zou ik mezelf moed inspreken en het gewoon doen…

stel een smsje op, zet bij de ontvanger zijn nummer en druk met ogen dicht op verzenden! (^:

Zoiets heb ik ook met een jongen uit mijn klas, we hebben de hele vakantie gemailt enz. en ik vind hem heel leuk (hij weet dat niet)
wij moeten nu weer naar school, maar aan het begin van de week durfte ik gewoon niks tegen hem te zeggen. uiteindelijk pakte ik het op en heb ik iets tegen hem gezegt. Hij zei gewoon iets terug en nu praten we weer met elkaar en we lachen weer samen enz:) (tenminste vandaag).
Dus ik zou als ik jou was wel een smsje sturen, voor het te laat is (klinkt eng) maar beter nu, dan over een maand.
Zet er idd gwn een leuke tekst in van lang niet gesproken ofzoiets en gwn verzenden. Daar is toch niks mis mee? (dacht ik dus ook met praten…)

ik vind het zo eng… maar iets van lang niet gesproken? is dat niet dom:p omdat i toen ook niet tegen hem praatte? wat moet ik smsen?:open_mouth:

Haha, nou ik kan je vertellen, ik vond het ook heel eng aan het begin van deze week. Ik durfte half niet naar hem te kijken, dacht de hele tijd aan hem, maar het is nu een stuk beter.
Het is dus eng.
Ik heb echt zo gedacht van: Ja hallo, ik kan toch wel gewoon wat tegen hem zeggen? lekker boeien!
Ik had hem toen 2 dagen al niet echt gesproken, dus ik dacht uiteindelijk, het kan alleen maar erger worden!

Je kunt ook Hee;) alles goed? zoiets, of iets anders, doe wat jij denkt wat goed is. Je kunt dan meteen kijken of hij terug sms’t, dan heeft ie dr zin inxD succes!

ja dat is idd waar…! ik denk dat ik hem wel even sms, maar ik moet even iets… ja wee echtt niet wat ik moet smsen… :stuck_out_tongue:

stuur gewoon iets van:

hoi! hoe is het? Ga je nog iets leuks doen in het weekend? X

ik weet niet of die ooit gaat stappen en hoe oud die is etc, maar zoiets kan wel denk ik!

heb je al iets gestuurd?:slightly_smiling_face:

jaa dat is wel een goeie van hoe is het ofzo , waaah ik vind het zo raar en eng, want als ik hem dan weer tegen kom hebben we weer het zelfde…

nog steeds niet gestuurd! hihi ik heb me zelf de tijd gegeven tot morgen…
ene kant denk ik van boeie doe gewoon! maar andere kant van ja… als ik hem weer tegen kom

Haha, ik snap je twijfel wel,
Ik wens je veel succes!
En je kunt altijd nog wachten tot morgen!
Denk zo: Nee heb je, ja kun je krijgen!

hmm hoe zit je broer ermee?

ik heb ook een tijdje gerommeld met een vriend van me broer.
toen we broer een verjaardag had zat ik gewoon aan de andere kant bij mijn ouders en zodra ze allemaal wegginge hadde we nog eve gepraat (maar was ook niet verliefd was meer spannend)
en ik spraak vaak 's avonds bij hem af niemand wist het tot ik het laatst aan me broer vertelde hij moest lache hij zegt dat ik dat niet wist joh:P

maargoed zou gewoon tege je broer vertelle dan ist misschien ook minder ongemakkelijk!

bedankt voor de tips! heb net met hem gesmst, vroeg wat hij aan het doen was…
( hij antwoord nogal droog) heb ook gezegd dat het wel raar is dat weniet echt praten met elkaar… zegt ie ja klopt. ik maarja, is het leuk daar? toen smste hij nietmeer slecht teken?

nou, dat hoeft geen slecht teken te zijn? ikzelf zou wachten, - als ie helemaal niet meer reageerd-, tot de volgende keer dat je hem weer ziet/spreekt, want je wil toch juist met hem práten? niet smsen… maar ik snap je wel hoor;) of laat het even bezinken, en zoek dan weer contact. kan geen kwaad toch?

danje voor de tips meiden, hij heeft nog niks gestuurd… maar maakt niet uit :grinning:

want handige deze forums!

ik zou hem gewoon vergeten, niet slecht bedoeld, maar ik heb ook een broer… Dat lijkt me niet fijn als je vriend plots met je zusje gaat, stel dat het uit is, dan is de vriendschap ook naar de klote. Maar zo denk ík erover eh (:

pff mijn broer heeft alleen vriendinnen …
up voor jou :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

nou me broer maakt het niet echt uit ;p maar ik kijk wel hoe het loopt als hij nog smst of iets we moeten ook niet van stapel lopen haha, straks kom ik hem weer tegen en durf ik weer niks te zeggen!