vriend van ex

Vorig jaar rond deze tijd was ik een beetje aan het flowen met een jongen. Ik noem hem even A. In die tijd heb ik gevoelens voor hem ontwikkeld. Ik was toen 15 en voor het eerst echt verliefd. Hij was ook de jongen die me ontgroent heeft. Na een aantal maanden kreeg ik ineens via fb een bericht dat hij er helemaal klaar mee was. Natuurlijk heb ik om uitleg gevraagd, dat kreeg ik niet.

In de maanden erna was ik hier nog steeds kapot van. Ik had veel sjans met jongens en zoende met uitgaan ook veel. Vooral om A te proberen te vergeten. Het beviel me wel dat ik ineens aandacht kreeg van jongens. Eerder was dit nooit zo. Ik genoot, ging op vakantie met vriendinnen, lekker uitgaan, naar het strand etc. Ook toen we weer naar school gingen bleef ik veel uitgaan. Iets dat ik eerder nooit deed.
Ik kom A nog vaak tegen op stap. Hij is best bekend bij ons in de vriendengroep. Wanneer we elkaar tegen komen groeten we elkaar tegenwoordig gewoon vriendelijk. Al is dit niet altijd zo geweest.

Het is nu een maand geleden dat ik op het verjaardagsfeestje van een heel hechte vriend van mij was. We zaten gewoon gezellig een biertje te drinken. Iedereen zou op stap, maar ik ging niet mee. Ik had even genoeg van het uitgaan, de jongens en het schijnbaar bijhorende gezeik. Toen kwam A ineens binnen met een vriend. Prima. Dat hij naast me ging zitten trok me dan weer minder. Maargoed, we zijn geen twaalf meer. Kunnen best normaal met elkaar omgaan. Die vriend ging tegenover mij zitten. Ik herkende hem van school en uitgaan. Heb hem altijd al een knappe jongen gevonden. Afijn ik ben dus naar huis gegaan. Toen ik thuis was vroeg mama me of ik zeker wist dat ik niet uit wilde gaan. Daar sloeg de twijfel in. Uiteindelijk heft ze me terug op het feestje gebracht en ik kon de terugreis bij een goede vriend achterop. Helemaal goed!

Super gezellige avond was het! Lekker gedanst, gek gedaan. De hele tent had een goede sfeer. Toen ik neurotisch als ik ben echt even op mijn mobiel moest kijken zag ik een berichtje van een onbekend nummer. Er stond in ‘’je bent echt knap’’ ik was lekker aan het feesten dus heb mijn mobiel terug gestopt en er geen aandacht aan geschonken. Even later weer een appje. Dat hij het echt meende. Ik heb licht geïrriteerd terug geappt met de vraag of deze versiertruc normaal gesproken werkt voor hem. Toen kwam hij zich in persoon verontschuldigen. Het was de vriend van A. we hebben die avond gedanst, gepraat en uiteindelijk gezoend. Prima, helemaal leuk. Mijn nummer bleek hij van A te hebben gekregen
Uiteindelijk hadden we veel contact over de app. Hij wilde graag een keer daten. Prima, maar ik heb weinig tijd. Dat maakte hem niet uit, meneer wilde wel wachten. Uiteindelijk kwam het zo dat ik hem deze zaterdag met uitgaan tegenkwam. Ik vroeg waar hij was, hij noemde de club en ik vroeg of ik ook zou komen. Daar reageerde hij heel lauw op. Toch gegaan. Kreeg geen antwoord op het berichtje waarin ik vroeg waar hij was. Prima. Ik wat drinken gaan halen bij de bar. Daar zag ik hem. Ik gewoon netjes hoi zeggen enzo, meneer bleef zuipen met zijn maten. Ik ben naar een vriendin gegaan waar ik de hele avond mee gedanst heb. Na aardig wat shotjes voelde ik hem aardig hangen. Iets wat ik niet vaak heb. Nu is het dus zo dat hij me uiteindelijk toch thuis heeft gebracht. Daarvoor heb ik hem (ik schaam me hier heel erg voor) afgetrokken op een bankje en hij heeft mij gevingerd. Echter was het volgens hem te koud (volgens mij had hij teveel op) om klaar te komen.

Nu is het dus zo dat hij me sindsdien volledig negeert. Ik heb hem 2 keer wat gestuurd. Beide keren geen antwoord gekregen. Vandaag kreeg ik ineens een appje van A ‘hoe het tussen mij en zijn vriend was’ nu krijg ik dus heel sterk het gevoel dat hij twee gewoon een soort weddenschap of iets hadden. Ik voel me hier heel erg kut over nu… die twee werken dagelijks samen en zijn vrienden. A weet dus dondersgoed hoe het tussen mij en zijn vriend zit. A weet ook hoe kapot ik was van hoe het met hem geëindigd is. Ik weet nu even niet wat ik moet. Ik laat niet op deze manier met mij spelen en ik wil dat ze dat weten. Maar ik weet niet hoe… ik voel me gewoon echt even ellendig :frowning_face:

Ik denk niet dat het een weddenschap was, want je hebt toch nog een tijdje superleuk contact met hem gehad? Misschien laat hij niks meer van zich horen omdat hij zich schaamt dat hij niet was klaargekomen die avond.

ja heel erg leuk zelfs. Zo had ik het nog niet eerder gehad. Gewoon super leuk en gezellig. Vrijdag reageerde hij ook alleen heel kort of wazig. We hadden voor die zaterdagmiddag eigenlijk een date staan. Maar hij liet dus gewoon niks meer van zich horen ineens. Echt dom van mezelf dat ik het savonds dus toch zover heb laten komen…

Hmm ik zou het maar gewoon even laten. Als hij niet meer reageert is het gewoon jammer, maar wie weet praat hij over een paar dagen gewoon uit zichzelf op whatsapp tegen je! Als je dan nog iets met hem wilt (of hem beter wilt leren kennen) zou ik er wel voor zorgen dat je echt op een date met hem gaat en hem niet alleen via het uitgaan treft want dan krijg je dit soort situaties dat het alleen maar wat om de lust gaat.

Ik vind je trouwens erg leuk schrijven! Je interpunctie klopt niet altijd helemaal (bij mij ook niet, maartoch;p), maar het leest wel echt lekker weg haha.

je hebt wel gelijk :flushed:
zeker met een paar drankjes op wordt ik een beetje losbandig. Dit in combinatie met het feit dat ik dan vaak ook behoefte krijgt werkt niet echt hihi. Ik heb eraan gedacht ze beide te blokkeren, echter vindt ik dit een beetje kinderachtig en dat is nu juist wat ik niet wil. Ik wil me niet verlagen tot hun niveau.

Oh bedankt! haha, leuk om te horen :grinning:

Het is niet netjes van hem maar het kan goed zijn wat hierboven het geval is! Ik zou gewoon rustig afwachten en niet meteen conclusies trekken (wat ik altijd veeel te snel doe en achteraf spijt van heb) dus gewoon afwachten tot hij weer wat stuurt!

haha oké eindelijk een fatsoenlijke topic-schrijfster :'D
(in dit subforum dan)

Erg lastig, maar helaas ook een beetje herkenbaar voor mij. Bedoel dan met het uitgaan ‘dingen doen’ waar je spijt van krijgt…

Sorry, hier heb je niks aan :’)

je kan het beste gewoon even afwachten en kijken of hij misschien iets zegt.

Ik vind trouwens ook dat je leuk schrijft, het leest makkelijk weg

Bedankt voor jullie reacties!

Ben al heel blij dat jullie de moeite hebben genomen het te lezen. Heb het geprobeerd kort te houden, maar zoals vaker is dat een beetje gefaald.

Ik wacht gewoon af wat er verder gebeurt. Ik zal ze beide sowieso nog met uitgaan tegenkomen dus dat is wel wat ongemakkelijk. Ik ben best in staat hier op een volwassen manier mee om te gaan, maar ik betwijfel of dat voor hun ook geldt.

Anyway, ik hoop dat het bank avontuurtje m’n naam niet te veel schaad… :flushed:

Ik zou ermee kappen, niet afwachten gewoon ermee stoppen. Die gast geeft je zoon slecht gevoel, dat verdien je niet lijkt me?
Volgende keer dus zorgen dat je niet de controle verliest en gedraag je als een classy meisje ipv een aftrekker in t park XD hahaha.
nee geintje. maar serieus kap ermee.

Je hebt wel gelijk ja :slightly_smiling_face:
Ik ben sws niet toe aan iets serieus. Heb school (230 km bij huis vandaan) waardoor ik door de week in de andere kant van het land woon. Daarnaast sport ik op hoog niveau, heb veel lieve vrienden en een baantje. Eigenlijk dus geen tijd voor dit soort onzin.

Ik ben, mede dankzij dit akkefietje, een nieuwe uitdaging met mezelf aangegaan.
Twee maanden niks van seksuele handelingen met jongens. Geen zoenen, geen strelen, geen handwerk, geen seks. Gewoon niks. Ik hoop mezelf op deze manier weer een beetje terug te vinden en mezelf in bescherming te kunnen nemen.

Een goede vriendin ziet er op toe. Met haar ga ik ook een week naar Terschelling (uit ervaring weet ik dat ik het daar heeeeeel zwaar ga krijgen) Ik ga het gewoon proberen :slightly_smiling_face: het moet gewoon lukken!