Vriend van de jongen die jou leuk vond..

Hai! Een tijd geleden heb ik een paar keer met een jongen gedate, was heel gezellig, maar nadat we voor het eerst hadden gezoend was ineens al mijn gevoel weg, ik voelde er helemaal niets meer bij. Na een tijdje het hebben aangezien heb ik die jongen laten weten dat ik liever vrienden wil blijven dan nog verder wil gaan. Hij vond dit prima en heeft dit geaccepteerd. Hierna hebben we nog paar keer wat afgesproken (gesport) gewoon gezellig :slightly_smiling_face:
Maar nu was vorige week een soort sportevenement en wij zouden hier heen gaan met z’n tweeen. Hij had toen zijn vriend mee genomen en die heb ik toen een beetje leren kennen. Eigenlijk vind ik die vriend van hem heel erg leuk. Hij is zoals mijn vriend, maar hem vind ik wel aantrekkelijk zeg maar…

Mijn vraag nu: is het heel erg not done om met deze jongen zijn vriend uit te gaan/ uit te vragen??

Niemand?

Jij hebt netjes die andere jongen laten weten dat je niets voor hem voelt/de gevoelens in één keer weg zijn. Dus in principe ben je vrij om te gaan en te staan waar en wat je wil.

Ik weet niet hoe lang het geleden is met de eerste jongen?

Hmm heb nu twee keer iets afgesproken nadat ik dat heb gezegd. Maar heb soms nog het gevoel dat hij me nog steeds wel leuk vind.

Jij bent er vrij in. Maar je weet niet hoe die twee erover denken. Zo hebben mijn vrienden onderling afgesproken niet met elkaars ex te daten.

Ja maar ik ben gelukkig niet zijn ex… Maar ja ik zal het maar een beetje afwachten :wink:

Goh ja, kans is natuurlijk groot dat hij je nog ziet zitten, maar ik vind dat niet echt jouw probleem. Het is niet jouw schuld dat het niet wederzijds is.
Het enige risico dat je hebt is dat ze misschien"bro’s before hoes" motto aanhangen…