vriend van crush heeft crush op mìj!

Ja het klinkt al heel ingewikkeld en dat is het ook.

Dus ik ben echt al 2 maanden verliefd op een jongen
en gisteren waren we op een feestje en hij was altijd
bij mij en ja, hij toonde heel veel interesse en raakte me aan etc.

Nou, z’n vrienden waren er ook bij, leuke jongens waarmee ik goed kan omgaan. met één vriend van 'm praat ik veel op msn , gewoon , hij is leuk om mee te praten , meer niet, laten we 'm S noemen

Wat gebeurde er dus…
M’n crush moest gaan, en we stonden op het punt om elkaar een zoen te geven…En S komt eraan, duwt 'm van me weg
‘Ja doei!’
Ik was natuurlijk superkwaad, ja omdat ik er al zo lang op wacht! En ik snapte niet waarom die vriend dat deed…Tot een andere vriend naar me toe kwam (hij was pretty drunk…) en er dit ineens uitflapte :

‘Ja ik had S overtuigd om jou te zoenen vanavond, maar dat is blijkbaar niet gebeurd!’

Dus nu heb ik zo’n raar gevoel. Het gaat niet lang duren voor ik en m’n crush iets hebben en ja…Dan moet ik dus ook veel tijd doorbrengen met die vriend…Dat gaat dus weird worden en een beetje erg voor hem.
Ook weet ik niet of m’n crush het wel weet! Zou ik het hem vertellen…?
En hoe moet ik me nu gedragen tegenover S? Want ik kan 'm niet zomaar negeren of bot zijn tegen hem.

Jij kunt er niets aan doen dat S een crush op jou heeft…
het zal moeilijk voor hem worden om te zien dat jij en zijn vriend elkaar leuk vinden.
maar je moet je er echt niet schuldig over voelen!
gewoon normaal tegen S doen, net zoals altijd.
en gelukkig worden met die jongen (als dat er van komt) =D

Bootlegs !! :grinning:.

Hoiii,

Hmmm,lastig,ik zou als hij je weer lastig valt,praten met je bijna vriend,en zeggen dat je het vervelend vindt.
Hij zou denk ik wel gaan praten met die S.
Maar,maak je niet tedruk.
Geniet gewoon van je Tom :grin:.

:grinning:
ja mss moet ik me niets van hem aantrekken maar ja, ik vind het gewoon zoooo erg voor S!
mrjaaa echt stom want het ging zo’n leuke avond worden en dat had het toch allemaal verkloot.

en dat hij ons uit elkaar duwde betekent dat hij het zal durven om tussen ons in te komen

upperdeup.

Tja, lullig voor S., maar als jij geen gevoelens voor hem hebt moet hij er maar mee leven. Liefde moet van twee kanten komen.

Praat er anders even met je crush over de situatie. Misschien komen jullie er samen wel uit (bovendien, als hij zou gaan dwarsbomen dan heb je juist een goede reden om bot tegen hem te kunnen doen…)

mja maar ze zijn al zo lang goede vrienden en dan denk ik dat ik het ga verpesten

Jouw crush kiest er zelf ook voor, dus jij zal het heus niet verpesten. De keuze ligt bij hen hoe ze ermee om moeten gaan, niet bij jou. Als S. een goede vriend was, gunde hij het je crush wel, hoe moeilijk het voor hem zou kunnen zijn.

Jij hebt niets fout gedaan.

thx
ik ga zo even met 'm praten erover. ik vind toch dat m’n crush het moet weten.
Want ik vrees dat S weet dat m’n crush mij wil , maar dat m’n crush niet weet dat S mij wil…

Lijkt mij het meest verstandig. Jij kan er tenslotte niets aan doen, dus S. zou het jou sowieso niet kwalijk moeten nemen. Hij weet waarschijnlijk ook dat jouw crush jou wilt en als een vriend zou hij dat moeten gunnen.

:slightly_smiling_face:

Succes!

dankje :slightly_smiling_face:

Zet het wel even hier neer wat er uit komt, ik ben benieuwd :’)

hij is nog altijd niet online gekomen ;/ hopelijk vanavond.

Wees eerlijk tegen je crush, en zeg dat jij denkt dat S, je leuk vind.
alleen dat je hem (s) niet leuk vind, maar juist hem, (jecrush)
en ik zou gewoon normaal blijven doen tegen S, anders krijg je alleen nog
maar meer problemen.
tlukt je wel! (:
Succes.

ja dat ga ik doen :slightly_smiling_face:
alleen komt ie maar niet online! En via sms, kost wat geld om àlles uit te legge :grinning:

Ja, idd &als je hem gewoon ziet, is persoonlijk tegen hem vertellen nog beter! (:
maar dasbest wel eng, en misschien met de vakantie ook nogal lastig, omdat je het hem nu meteen wil vertellen [a’]
Maar ik hoor wel hoe het is gegaan, =D

inderdaad met hem er over praten.
Volgens mij zien jij en je crush elkaar wel zitten, ik vind dat S het jullie dan moet gunnen.

;/ ik was vergeten dat m’n crush op vakantie is.
nu moet ik een week wachten.