Vriend van broer daten

Als je elkaar echt super leuk vindt en dus ook iets speciaals hebt, moet het gewoon kunnen. Maar ik zou niet omdat je graag iemand wilt daten direct achter de vrienden van je broer aan gaan, zeker niet als je ze gewoon maar leuke jongens vindt.
Ik heb er ervaring mee en dat werkt gewoon niet. Dan kom je altijd op een tweede plaats te staan want vrienden gaan voor.

ik ben pas bijna 15 en hij is net 19 :blush: , hij flirt altijd met mij (hij geeft me knuffels, kusjes en die liefste complimentjes waaronder dat ik echt heel speciaal voor hem ben) waardoor ik dus ook verliefd op hem ben geworden. Maar het is de beste vriend van mijn broer en mijn broer wil me zo graag beschermen dat hij ons steeds uit elkaar trekt… dus ik moet altijd wachten tot hij in een andere kamer is hahaha…

Een vriendin van mij date op het moment met een vriend van haar broer. Haar broer vind het helemaal geweldig. Noemt zijn vriend nu ook voor de grap “geen vriend meer, maar familie”.

Het verschilt natuurlijk per broer. Gewoon voor gaan, misschien vind tie het wel leuk.

Ja, als ik het vanuit het perspectief van mijn broer zou bekijken zou ik het ook niet echt fijn vinden nee. Ik ga ook niet zomaar achter iemand aan hoor, haha. Maar af en toe komt het voor dat ik me ‘‘forever alone’’ voel en dan komen er leuke/aardige en misschien zelfs knappe jongens langs, en dan denk je toch wel even: balen zeg, dat het vrienden van m’n broer zijn :dry:

Dat moet in principe gewoon kunnen. Echter moet je wel rekening houden met de mogelijkheid dat het niks kan worden of naar kan lopen. In dat geval is het voor je broer wel vervelend dat hij dan misschien niet vrijuit met zijn vriend om kan gaan met jou in de buurt. vraag het hem eens. Vriendin van mij is heel vaak vreemdgegaan, ik zou er zelf niet aan moeten denken dat ze dan met mijn broertje zou aanpappen. Ik zou het zelf iniedergeval niet zo leuk vinden als het een goede vriendin van me is.

Op zich lijkt daar niks mis mee, maar ik heb ooit een relatie gehad met een vriend van mijn broer en dat is niet goed afgelopen. Hij had me gekwetst en mijn broer heeft meteen de vriendschap verbroken. Tenzij je al verliefd bent op één van die jongens, zou ik me er niet in mengen.

Ik heb een tweelingbroer en zit sinds bij hem in de klas. We hebben dus ook veel dezelfde vrienden. Ik heb met 2 goede vrienden van hem gezoend (van 1 weet ie het niet) en volgens mij vindt ie het niet echt oke. Als hij iets zou beginnen met een van mijn beste vriendinnen zou ik dat best kut vinden maar dat komt vooral omdat mijn broer gewoon een lul is die mijn vriendin dan waarschijnlijk zou kwetsen.

Heel begrijpelijk! Maar als er niet specifiek iets is tussen jou en een van de jongens zou ik er ook niet aan beginnen. Het is naar mijn idee wel oké, maar het zorgt snel voor heel wat meer gezeur.

Ja, klopt ook hoor. Ik ben zelf ook niet van mening dat als je iemand er ‘‘wel leuk uit vind zien’’, dat je daar dan ook meteen een relatie mee moet/kunt beginnen. Volgens mij kom je uiteindelijk gewoon iemand tegen en dan weet je dat het goed zit, en hoef je er niet achteraan. En ik ben ook niet verliefd op iemand dus doe er ook niks mee :wink:

Ik zou het zelf niet willen, heb ervoor gestaan maar wou het niet. Mijn broer vond het ‘wel grappig’ en probeerde me aan zijn vriend te koppelen, maar ik vind het gek. Mijn broer en hij bespreken normaal alles over elkaars vriendinnen/scharrels enzo dus het lijkt me raar als mn vriend t dan tegen mn broer zou vertellen, snap je??
Die vriend was overigens wel knap hahha, als ie geen vriend van mn broer was geweest had t best iets kunnen worden denk ik

Maaar, je moet natuurlijk zelf weten, ik heb er niks op tegen als andere het doen, en ligt er ook aan hoe goed je broer bevriend is met die vriend en hoe het tussen je broer en jou is enzo…

Btw, mn broer is 19, die vriend 19 en ik ben 17.