Vriend tijdens korte break up seks gehad

Goedemorgen dames,

Toen we 5 maanden samen waren is het tijdelijk 2 weken uit geweest. Ik was onze relatie toen even zat, het liep niet goed en ik had het uitgemaakt.

Na die twee weken besloten we toch weet bij elkaar te komen maar het bleek dus dat mijn vriend in die twee weken seks heeft gehad met twee anderen (one night stand) Ik kan daar heel moeilijk mee omgaan en het doet me zo verschrikkelijk veel pijn. Hij zegt er wel spijt van te hebben en ik wil hem niet kwijt maar ik weet gewoon niet hoe ik het een plekje kan geven…

We hebben ook twee kinderen samen…

Hebben jullie tips?

Liefs,

Nou ja, jullie waren uit elkaar, jij maakte het uit, dus dat geeft hem alle recht om seks te hebben met iemand anders. Het is snel en niet leuk voor jou, maar je kan er weinig aan veranderen

Aangezien jullie nu twee kinderen hebben, neem ik aan dat dit al een hele tijd geleden is gebeurd? Het is nu eenmaal gebeurd en hij heeft er spijt van, ik zou zeggen zand erover. Jullie hadden tenslotte geen relatie op dat moment.

De vraag is een beetje. Wist hij dat het een break was of dat het echt uit was. Want als hij echt dacht dat het uit was dan is het een mannen dingetje dat ze eroverheen komen door met andere vrouwen te gaan.
Hij zegt dat hij er spijt van heeft en ik weet niet hoe lang geleden het is maar ik neem aan heel lang gezien jullie nu 2 kinderen hebben. Ik zou zeggen probeer het van je af te laten glijden en als dat echt niet lukt. Samen met hem soort relatie therapie, dit om er voor jullie beide overheen te kunnen zonder dat het schade levert aan de kinderen. Want een scheiding levert veel schade aan een kind.
Ik hoop dat je eruit komt :hugs:

Het is al gebeurd, niks meer aan te doen. Als je van hem houdt, zul je met dat feit moeten leren leven. Hij hoeft naar mijn mening ook geen spijt te betuigen. Aangezien het uit was, was het geen vreemdgaan. Jij bent degene die het had uitgemaakt. Hij zal er wel vanuit gegaan zijn dat het definitief was.