vriend terug pakken

hallo allemaal!

ik en mijn vriend hebben het altijd heel gezellig samen, en hij kliert mij vaak. hij weet dat ik niet tegen kietelen kan, en doet das dus heel vaak, ik heb tegen hem gezegt dat ik hem terug zou pakken, al een paar week geleden! maar heb echt geen idee hoe ik hem terug kan pakken, als hij mij kietelt val ik zo op de grond neer van het lachen… steeds vraagt hij aan mij: en hoe is het met je wraakplan op mij? ik zeg dan steeds dat ik nog druk bezig ben, dus het moet ook echt iets van: wow hahah.

heeft iemand ideeën?

xxxxx

ik zag dit gister, mischien grappig bij je vriend te doen http://www.youtube.com/watch?v=ykycpFaIvBw&feature=fvst

hahaha, nou ik wil hem ook weer niet pijn doen ;p

haha dat is wel pijnlijk, niet heel leuk om bij je vriend te doen. Je kunt wel zoeken op pranks. Kan je vriend tegen kietelen? Ik ga dit topic volgen, hopelijk komen meiden met goede ideeën!

Misschien dit? x)

hij kan wel tegen kietelen ja… kheb dat al zovaak geprobeerd xD

ik kan deze link niet bekijken $

._. Ik dacht dat die vanzelf op zou komen

Volgens mij doet hij het nu wel.

ja dankje wel, ik zou hem even bekijken =)

hahah die is wel goed, alleen we hebben net laatst gezwommen dus dat gaat nog lang duren, misschien handig om te weten: hij heeft de laatste tijd last van z’n onderrug dus kan ook niet zo ruig met hem doen ;p ik ga hem binnenkort wel een keer goed masseren, misschien dat ik daar iets mee kan?

ideeën?

Mijn vriend is graag de coole gast op straat. Dus ga ik extra schattig doen. “Aaahw je bent zoooo schattig!” en dan zijn wangetje pakken. Hij zegt niet nee, maar ik weet dat hij er niet tegen kan xD Daarom is het zo leuk.

hahaha dat heb ik ook al een paar keer gedaan, moet maar echt zo iets hebben waar bij ik kan zeggen: HAHA dat krijg je ervan, deze kreeg je nog terug! (6)

Hoe je hem dood kan laten gaan van kieteling (klinkt misschien een beetje vies ofzo haha) maar z’n voet pakken, en dan zo heel hard van boven naar beneden gaan met je vingers alsof je schraapt. gatver wat klinkt dit vies maar je gaat DOOD van de kriebels hahaha

Tja die momenten moet je soms tegenkomen. Ik kan geen voorbeelden geven ervan, maar dat heb ik regelmatig gehad.

Ik heb 1 keer trouwens met een game een superscore gehaald. Het duurde even, maar een halfjaar laten heeft hij me nog steeds niet getopped :’) En daar kan hij echt niet tegen hahahaha.

hahah, heb nog steeds niks gedaan. iemand nog meer ideeen?

Whahah tijdens de massage ineens ijswater over hem heen gooien? :'D

Oja en uit ervaring weet ik dat de meeste jongens het niet leuk vinden als je glitters in hun haar spuit… (met zo’n carnavalsbus)

Wij hadden laatst een halve weddenschap dat hij mij een dag niet zou kussen, dat hield ie nog geen 10 minuten vol, want ik ging ‘m natuurlijk heel plagerig uitdagen :’)
Overigens heb ik hetzelfde, ik ga altijd helemaal dubbel zodra ik gekieteld word, en ik kan niks terugdoen xD Ow, (half) van de bank/bed duwen, dat wil nog wel eens grappig zijn!