Vriend terecht boos?

Mijn vriend en ik hebben maar heel soms seks, 2x per maand ofzo. Hij vind dit veel te weinig, we zien elkaar 1x per week en dat is in het weekend.
Hij is hier best geirriteerd over. We doen het zo weinig omdat ik niet altijd wil, het is voor mij niet fijn en eerder pijnlijk, dus als we t doen doe ik het voor hem…
Is het fout van mij om niet elke keer met m naar bed te willen? Of hoort hij begrip te hebben voor mijn situatie?..
Hij wordt vaak stil op het moment dat duidelijk wordt dat dit weekend niks gaat gebeuren… Ik wil best vaker, maar dan moet het wel fijn zijn toch?

*hij vind dat als ik wil dat het fijner wordt dat we het dan juist vaker moeten doen onder het mom van ‘oefening baart kunst’

hij hoort begrip voor jou situatie te hebben

Ja en nee. Aan de ene kant hoort hij begrip voor jouw situatie te hebben, anderzijds kan ik me wel enigszins voorstellen dat hij het vervelend vind. Misschien moet je gewoon eens goed met hem gaan praten, misschien dat hij het dan beter begrijpt. Vertel hem eerlijk dat je er niet echt van kunt genieten. Wellicht zijn er dingen die jullie kunnen doen waar jij geen pijn aan hebt of kan hij er rekening mee houden?

Precies dit.

We doen ook wel alles behalve hét ongeveer… ik zou denken niet zeuren toch? (A)

Dit ja. Jij moet ook begrip hebben voor zijn situatie, en ik snap best dat hij dit vervelend kan vinden. Maar inderdaad, praat er over met hem, dan zullen jullie vast tot een oplossing komen.

Ik zou eigenlijk samen naar een oplossing proberen te zoeken. Eerlijk gezegd zou ik ook aardig gefrustreerd raken als me vriend maar 2x in de maand seks wou :’).
Dus zijn punt valt, vind ik, te begrijpen, maar de jouwe ook. Maar ik zou het niet laten zoals het is, maar samen zoeken naar de oorzaak en dingen uitproberen om het minder pijnlijk te maken (glijmiddel? goed ontspannen? etc)

Nou ja weet je wat het is, oefening baart ook kunst. Bij mij deed het ook altijd verschrikkelijk veel pijn, dus ik snap jouw situatie heel goed. Maar wanneer je vaker seks hebt wordt die pijn minder en dan wordt seks wel fijn. Natuurlijk moet jouw vriend er wel begrip voor hebben, mijn vriend heeft er ook altijd rekening mee gehouden. Dus ik vind niet dat hij er boos over mag worden.

Ik begrijp hem wel maar ik begrijp jou ook, misschien kan je er samen over praten en een oplossing bedenken die voor jullie allebei fijn is.

Ik snap jullie alle 2… maar komop… seks is niet alles in een relatie toch? JUIST omdat jullie elkaar zo weinig zien kunnen jullie ook een keer naar de bios gaan, uit eten… gwn een date! Ik vind gwn dat hij begrip voor je moet hebben… Klinkt beetje lullig, “maar k sta aan jou kant”.

Huh hij is boos omdat jij niet altijd seks wil omdat je het niet fijn vind en pijn hebt? Dude :confused:

Hij hoort er inderdaad begrip voor te hebben. Maar ik zou wel kijken wat jij eraan kunt doen? Want altijd pijn hoort ook niet.

Precies wat ik dacht! Hij heeft je toch niet alleen voor seks? En als hij om de week seks heeft, omdat het voor jou niet fijn is, moet ie toch blij zijn dat jij toch om de week met pijn seks met hem wil?

Maar seks is toch wel een heel belangrijk onderdeel van een relatie en ik kan me heel goed voorstellen dat een jongen van deze leeftijd 2x per maand te weinig vindt.
Dat wil niet zeggen dat zij het dan maar steeds voor hem met pijn moet doen, maar ze zouden er zeker eens over kunnen praten. Waarschijnlijk zijn er echt wel oplossingen voor waar ze allebei tevreden mee zijn.

Ja, er zullen vast oplossingen zijn. Ik snap alleen niet dat je boos bent dat je vriend/vriendin niet vaker seks met je wil omdat het hartstikke pijn voor hem/haar doet, dat vind ik onredelijk om te eisen…

Je zou het ook met hand/mondwerk kunnen doen, als je penetratie te pijnlijk vindt.

Voelt het als een verplichting? omdat jullie elkaar 1X per week zien en dat hij dan perse wilt ,

hahah idd, dat was eigk me eerste gedachte “wilt hij dan alleen seks” ?:expressionless: