Heey allemaal
Ik heb een hele lieve vriend waar ik al een lange tijd mee samen ben.
Het probleem is alleen dat mijn vriend zijn libido extreem hoog is. Als het aan hem lag hadden we seks elk uur van de dag.
Nu heb ik zelf ook best een hoog libido maar ik erger me eraan dat mijn vriend telkens moet klagen om ons seksleven terwijl ons seksleven er juist heel goed uit ziet.
Nadat we dan bijvoorbeeld hele goede seks hebben gehad komt ie bijvoorbeeld klagen omdat ik geen spannend setje aan had. Naar mijn mening hoef ik dat niet elke keer te doen want ik vind dat zoiets speciaal moet blijven.
Dan paar weken geleden ging hij klagen dat ik niet genoeg het initiatief nam. Oke, ik probeerde dat te verbeteren en ik neem nu wat meer het initiatief. Maar daarna heeft ie wel weer wat anders om over te klagen. Echt van die kleine dingen die er niet toe doen. Ook hadden wij laatst ruzie omdat hij gelijk seks wil als wij wakker worden. Aan t begin van de relatie stond ik vaak op met zin maar nu niet echt, ook omdat het winter is en ik gewoon nog even met mijn warme kleren aan wil liggen. Maar dan moet ie van zulke kleine dingen altijd drama maken.
Ook zei hij laatst dat ik nooit een spannend setje koop. Dat schoot mij echt totaal in het verkeerde keelgat omdat ik niet zoveel geld heb en mooie setjes (in mijn maat) zijn nogal prijzig.
Er is ALTIJD WEL WAT. Ik word er echt pissig om en ik heb niet eens meer zin in seks in de angst wat ie nu wel weer niet te klagen heeft.