Vriend slaapt bij ander meisje

Hi,

Mijn vriend en ik zijn nog niet zo lang samen en studeren in dezelfde stad. Ik zit op kamers en we hadden afgesproken dat hij na het uitgaan met zijn vrienden bij mij zou komen slapen (ik was niet mee uitgegaan). Hij is niet komen slapen en de volgende ochtend kwam hij bij mij aanbellen. Hij heeft me verteld dat hij aan de andere kant van de stad was uitgeweest en hij niet wist hoe hij van daar uit naar mij moest komen en niemand moest mijn kant uit. Hij is dan blijven slapen bij een ander meisje dat hij kende via zijn vrienden. Hij zegt dat hij op de zetel heeft geslapen en toen hij het koud kreeg in de ochtend is hij bij haar in het bed gaan liggen (tweepersoonsbed). Ik vond het niet leuk dat hij daar heeft geslapen, maar ik begreep het wel omdat hij niet echt een andere optie had.

Toen ik later met mijn vriendinnen het erover had vonden zij het heel fout van hem en waren ze verbaasd dat ik niet boos was geworden. Nu ben ik wel benieuwd hoe jullie zouden reageren :slightly_smiling_face:

Ik zou eigenlijk ook heel erg boos worden…

Dat hij bij haar is gaan slapen op een zetel zou ik nog wel oke vinden maar dat hij bij haar in bed ging liggen niet.

Ik begrijp het opzich wel omdat hij niet anders kon, maar dat ‘ie bij d’r in bed is gaan liggen… Ook al is het een tweepersoonsbed, dan zou ik alsnog boos worden ja :’/

Ik zou heel boos zijn geworden. Hij had ook met een vriend van hem mee kunnen gaan en daar kunnen gaan slapen ipv bij een meisje die hij via zijn vrienden kent.

Ik zou niet kwaad zijn, maar het zou me ook niet echt lekker zitten.
Even offtopic: mijn vriend heeft enkele keren met zichzelf gespeeld terwijl hij een ander meisje in zen gedachten had, nadien kwam ie het dan heel beschaamd zeggen omdat hij zich schuldig voelde. Toen was ik ook niet kwaad en begreep ik het best, maar tsja het was niet bepaald fijn. Is niet hetzelfde als deze situatie maar zou wel hetzelfde gevoel hebben.
Maar als ie zegt dat er echt niets gebeurt was en zijn andere vrienden waren er ook, kan je hem best geloven niet?

BAM, ballen weg.

Bij een vriend kon niet denk ik, twee meisjes waren bij een vriend blijven slapen en hij vlakbij bij dat meisje. Hij heeft het wel meteen gezegd terwijl ik zijn vrienden niet ken en er nooit achter zou zijn gekomen, maar dat maakt het inderdaad niet goed. Het zit me ook niet lekker, maar het is ook niet zo erg dat ik echt boos zou worden. Als hij het nu nog eens zou doen, zou ik wel heel boos worden, want nu heb ik het wel gezegd dat ik dat niet meer wil. Vinden jullie dat ik over me heen laat lopen?

Ik zou echt boos geworden zijn, hij hoort gewoon niet bij een ander meisje in een bed te liggen, om wat voor reden dan ook.

Hij zou er wel héeeeeeul wat van moeten maken om het weer goed te maken.

Precies mijn gedachte…

dit ja.

Ik denk dat hij echt van geluk mag spreken met zo’n meisje als jou! Je laat niet over je heen lopen, iedereen wordt voor andere dingen kwaad. Volgens mij ben jij gewoon een hele lieve meid die haar vriend graag ziet! :slightly_smiling_face:

Als mijn vriend dat doet en dan weet ie al wie hij kwijt is

dankjewel :slightly_smiling_face:

wauw. bij haar ÌN bed?! NO GO. DOEIIII had ik dan gezegd.