vriend & school.

Ik vroeg me af…
hoe gedragen jullie je in de buurt van je vriend als je op school bent?
wij zitten met n groepje van n stuk of 10 bij elkaar, en als dan de pauze is afgelopen durf ik hem geen kus te geven, omdat er vrienden bij zijn die dit dan zien denk ik… ik vind dit best kut… weet iemand misschien hoe ik hier overheen kan komen? want de enige kans om hem te zoenen is dan in het weekend als we af kunnen spreken…
Hoe nemen jullie afscheid als de pauze af is gelopen?
een knuffel of even elkaars hand vasthouden?

Omdat vrienden jullie dan kunnen zien? Wat maakt dat nou uit, het is toch heerlijk om even een kus of knuffel te geven als jullie elkaar zien? (Natuurlijk niet heel de tijd maargoed.)
Verder zou ik het niet weten want mijn vriend zit niet op school, :slightly_smiling_face:

Ik zit nooit bij mijn vriend in de pauze. Het enige ‘geluk’ wat er dan nog is, is dat zijn groep altijd tegenover die van ons staat. Verder vermaak ik me gewoon met mijn vriendinnen en vaak gaan we beetje met mensen uit zijn groep praten enzo. Wat we wel doen is ooit de laatste minuut nog even knuffelen ofzo. No need to worry, je vrienden snappen het vast wel als je niet te klef doet. (:

jaa ze zullen t ook wel snappen.
maar volgens mij is t een soort van schaamte, heel irritant…
want ik schaam me totaal niet voor mijn vriend…

*sigh* Ik wou dat mijn vriend bij me op school zat =( Maar goed, dat ter zijde.
Ik ken aantal stelletjes bij me op school en nja die zitten elkaar zo goed als de hele tijd af te lebberen e.d. Dat doe je dus gewoon níet op school. Maar gewoon een kusje of een knuffel moet best wel kunnen vind ik, zeker als afscheid. En tijdens de pauze zelf zou 'k dan elkaars hand vasthouden ofzo =)

Ik voel me ook altijd zo opgelaten… En vooral die leraren die dan net langslopen als je een kusje geeft ofzo en dan natuurlijk ook commentaar maken van: *naam vriendje* je moet haar nu laten gaan hoor, want nu is ze van mij ^^ (Had les van die lerares… en pauze was net voorbij) Mjah okee (A) OT: geef gewoon een knuffel, dat is harstikke normaal toch :grinning:

Jaa inderdaad, daar ga ik morgen eens mee beginnen… anders dan kan je zulke dingen alleen in t weekend doen, en dat duurt zo lang :expressionless:

Anders begin je met een kusje op z’n wang? Ik geef m’n vriend vaak wel een kus op school als ik hem zie, zie veel andere stelletjes dat ook gewoon doen hoor (:

je kan toch gewoon een kus als de pauze afgelopen is of bij hem zitten en gewoon zijn hand vasthouden ofzo?
niet té klef doen maar alleen een knuffel vind ik wel afstandelijk $:

Ja nouja, nu gaat t gewoon dat hij zegt ; ‘daaag meisje’
dus nu is t helemaal afstandelijk…
een knuffel zou al een hele vooruitgang zijn xD
maar als we bij elkaar zijn hebben we geen probleem met intimiteit xD maar in t openbaar voelt t zo raar… dat t niet hoort dat andere mensen dat zien

Hihi, omygod, dat lijkt me echt te grappig en genant tegelijk. :blush:

Ik geef m’n vriend ook geen kus op school hoor, we zitten/staan/lopen wel altijd naast elkaar en dan houden we elkaars hand gewoon vast. Maar ik geef hem ook geen kus omdat er een ander meisje is die boos op me is omdat ik met hem heb zeg maar, en dan echt letterlijk in de haren zou vliegen, niet dat mij dat zou tegen houden, maar dat vind vriendlief niet zo leuk zeg maar.

Nou hij is gewoon jouw vriend, so be it. Heeft zij gewoon even pech. Nou ja, ergens begrijp ik het wel … Maar goed. Ik wou toch maar ff zeggen dat hij niet moet zeuren, he’s yours =D Hij zou blij moeten zijn vind ik …

ik zat bij mijn vriend in de klas (heel in het begin want ik zit nu op t mbo en hij werkt en t was op het vmbo) en toen gaven we elkaar eerst ook geen kus uit verlegenheid en toen zei mn vriend ja ik wil je ook op school een kus geven en vanaf toen gewoon gedaan… niemand die je raar aankeek ofzo hoor =)

haha ja dan is het wel een vooruitgang maar bij een knuffel is het wel weer een beetje zo van gewoon vrienden vind ik…
maar anders praat er met hem over waarom jullie eigenlijk op school afstandelijker zijn.

Ik heb een keer een vriendje gehad op school ( nu ex gelukkig ), en ik gaf hem altijd gewoon een kus als afscheid.

Mijn vriendje nou zit op een andere school.

whahaha XD
maar, ik zou hem gewoon een kus geven hoor, dat is toch juist leuk!

Vorig jaar zat ik met mijn vriend op school (hij is een jaar ouder), en dan deden we het zo:
Soms kwamen we naar elkaar toe in de pauze, maar niet altijd.
We kwamen wel altijd na de pauze eventjes gedag zeggen en een kusje geven, maar heel snel, zodat niemand het ziet.

hihi vandaag hebben we de hele pauze met onze groep naast elkaar gezeten en ik heb t dr met hem over gehad, hijvond ook dat dat zo afstandelijk was…
en toen heb ik m gewoon een kus gegeven en er was idd niemand die raar keek of een opmerking maakte
ik ben wel blij nu :slightly_smiling_face:
vooral toen ik van een vriendin hoorde dat hij het lesuur daarna opmerkelijk vrolijk in de klas zat xD

Ah wat lief dat je hem met zoiets kleins al blij kan maken :]