vriend raar gedrag

haaj
oke een tijdje terug plaatste ik een topic dat mijn vriendje zo raar deed af en toe. daarna ging het weer heelgoed vrijdag was alles perfect leek het wel en gister ook, maar vandaag kwam hij online dus ik zoals altijd gewoon gesprek enzo. en opeens word hij helemaal boos en zegt hij dat alles om mij draait…
ik belde hem en de dagen dat ik voor de vakantie zou zien deze week zei die ook opeens af… ik heb met hem gepraat en hij beweert dat hij het druk heeft en gewoon geen tijd
daarna kwam het hoge woord deruit dat meneer bang is dat ik vreemdga in de vakantie. terwijl hij dat notabene ook heeft gedaan en hij al 6 weken loopt te zeggen dat hij zo’n zin heeft in zijn vakantie.
ik weet niet meer wat ik moet
want ik wil hem echt niet met een ander zien…

Ga een gesprek met hem aan in real life, en praat over je gevoelens en problemen.

Ik denk: Dat hij vreemdgaat en daarom bang is dat jij dat ook doet. Mensen die vreemdgaan zijn meestal bang dat hun partner dat ook doen. Als jij een raar gevoel hebt vanbinnen(je intuitie) dan klopt het meestal ook! Ik zou maar met hem praten dat sowieso… :unsure:

Dat is ook iets wat je hoort te doen in een relatie.

Over msn krijg je juist gezeik, want dan vat je het weer verkeerd op enzo.
Praat gewoon in het echt met hem.