Vriend pompt lucht in vagina

Als mijn vriend en ik seks hebben komt er lucht in mijn vagina en dit zorgt voor vervelende geluiden als we klaar zijn. We hebben het bij alle standjes en willen dit graag voorkomen maar ik weet niet hoe?

Als je het bij alle standjes hebt, kun je het niet voorkomen denk ik.

Ik heb dit voorval ook meegemaakt, is vrij weinig aan te doen denk ik. Ik denk dat de een het erger heeft dan de ander, maar het overkomt iedereen wel eens denk ik.

Mij in ieder geval wel! Niks om je voor te schamen.

Ik weet het niet zeker, maar misschien dat glijmiddel wel helpt?

Ik en mn vriend moeten er altijd wel om lachen als t gebeurd, kan er toch vrij weinig aan doen aangezien t lucht is. Het gebeurd ook niet heel vaak, maar ik heb t met name met/na doggy. Betekend niet dat ik daarom dit standje maar oversla. Het is denk ik maar net hoe je er zelf in staat.

Denk dat je het maar moet accepteren, zo’n ramp is het nou ook weer niet. M’n vriend en ik kunnen er wel om lachen als het gebeurt.

Zoals je leest hebben veel meiden hier last van, het is hartstikke normaal en niks om je voor te schamen!

Dit ja. Het is echt zonde om een standje te laten puur omdat ik daarna kutscheten laat. Ik leg altijd daarna een handdoek op mijn kruis en druk al het lucht eruit. Wij kunnen er alleen maar om lachen en op deze manier is het met 3 sec opgelost.

Dat idd. :’) Ik heb er persoonlijk eigenlijk nooit last van, alleen tijdens/na doggy.
Schaamde me in het begin kapot, maar gelukkig stelde m’n vriend me gerust dat het gewoon normaal is ofzo haha.

Als ik voel dat er lucht in zit pers ik het eruit, en soms is het echt veel en dan kunnen we er hard om lachen, iig niks om je voor je schamen. Jij kan er tenslotte ook niks aan doen haha

Die lucht die erin gaat moet er toch een keer uit… door een kutscheet.
Ik lach er met mijn vriend altijd hard om!