Vriend op vakantie voor 3 maanden

Liever Girlsceners,

Mijn vriend gaat over minder dan een week voor 3 maanden een rondreis maken door Azië en ik merk dat ik het heel lastig vind. Ik ben natuurlijk heel enthousiast en blij voor hem, want dit is een leuk avontuur voor hem en zijn drie beste vrienden.

Alleen nu weet ik niet zo goed hoe ik deze 3 maanden afstand moet overleven. Er zit een tijdsverschil van +6/7 uur tussen ons en hij heeft waarschijnlijk vaak geen internet, dus contact is lastig. Afleiding heb ik een beetje; een baan, surfcursus en vrienden. Toch ben ik bang dat het heel lastig gaat worden, dus hebben jullie misschien nog tips?

Ohja! Nog een vraag: weten jullie iets leuks om aan hem te geven na zijn vakantie? Ik wil hem dan graag iets persoonlijks geven, waaraan hij kan zien dat ik hem heb gemist en aan hem heb gedacht. Is het een leuk idee om brieven aan hem te schrijven en die dan na zijn vakantie allemaal te geven?

Kuzzies

Het zal wel even lastig worden maar 3 maanden zijn zo voorbij! Probeer jezelf zo veel mogelijk af te leiden en misschien extra te focussen op een hobby oid. Je kan misschien af en toe met elkaar videoberichtjes opnemen, dat je hem een video stuurt waar hij dan op reageert zodra hij tijd en internet heeft. Dan zie je elkaar toch nog een beetje en het is persoonlijker dan een email of een appje ofzo. En zo veel mogelijk skypen.

misschien kun je hem iets vragen om achter te laten met zijn geur eraan zoals een tshirt dan als je hem mist kun je het ding pakken .

Allebei een dagboek bijhouden en dat uitwisselen zodra hij weer thuis is? Dan heb je echt een doel voor als hij terugkomt, wie weet maakt dat het ook makkelijker.

Schrijf die brieven zeker, dat is altijd leuk om te lezen! Of echt in een boekje, als dagboek zoals PurpleBlueDiamond hierboven zei.

En het zal lastig worden, wat je ook gaat doen, maar geniet van elk moment dat je kunt chatten en probeer zovaak mogelijk weg te zijn of iets leuks te doen. Meer valt er niet te doen, missen zul je hem sowieso doen, maar je hebt gelukkig genoeg bezigheidstherapie.

Het lijkt heel lang, maar 3 maanden zijn echt zo voorbij!
Probeer leuke dingen te plannen en zorg voor afleiding.

Mijn vriend is militair en was vorig jaar 3,5 maand weg. Ik zag er echt enorm tegenop, maar uiteindelijk is het mij alles meegevallen.

Ik weet hoe je je voelt, mocht je willen praten dan kan je mij altijd berichten :wink:

Als hij weg is is het misschien leuk wanneer hij internet heeft om een videogesprek te doen. Zien en horen is toch altijd leuker dan enkel iets lezen van hem :slightly_smiling_face:

3 maanden is zo over dat gaat je wel lukken! al heb ik makkelijk spreken en heb ik het zelfs al moeilijk met 2 weken :stuck_out_tongue:
Denk aan hoe blij jullie gaan zijn als jullie mekaar weer zien, het gaat eens zo goed gaan!

Ik weet niet hoe aanhankelijk je vriend is, maar mijn vriend zou brieven te melig/oud vinden. Al vind ik het zelf wel een leuk idee :bowing_man: Wel heb ik ooit mijn vriend in tranen gekregen met een filmpje van onze foto’s/filmpjes en een zielig liefdesliedje eronder :stuck_out_tongue: misschien kan je hem dat sturen een avond in het midden van zijn vakantie? Dan gaat hij je misschien nog 3x zo hard missen :upside_down_face:

hem van het vliegveld ophalen als verrassing, een knuffeltje afgeven als hij terugkomt, een fotocollage maken, iets lief in zijn koffer steken voor hij vertrekt, … verder zou ik het ook niet echt weten :kissing: