Vriend op vakantie... Vertrouwen...

Dankjewel allemaal, jullie hebben mij goed geholpen,
Hopelijk komt hij inderdaa terug en is er niks en helpt dat mijzelf ook weer, in de tussentijd probeer ik gewoon veel leuke dingen te plannen. En als er nu wel wat is gebeurd, dan zie ik ook weer hoe belangrijk ik ben voor hem…

Maar nogmaals, dankjewel!! :slightly_smiling_face:

Het is enige wat je op dit moment kan doen, is toch je vriend vertrouwen hoe moeilijk het ook is.

Maar je zegt dat jij een verlatingsprobleem hebt, waarmee je het probleem al aan jouw kant legt. Hij heeft gezegd dat hij het niet gaat doen, waardoor je hem alleen maar kan vertrouwen. Je moet helemaal niet nadenken over dat het zwaar voor je is als hij vreemd gaat, want hij heeft gezegd het niet te doen.
Wanneer je hem niet vertrouwt, ben jij eigenlijk degene die fout bezig is.

Ik begrijp dat je het liefst bij hem wil zijn, maar dat komt vast weer helemaal goed als ie terug is!

Je hebt een verlatingsangst zeg je (herken het, het is naar) maar je moet dit als iets positiefs zien! Als je nu probeert zoveel mogelijk het los te laten, en hij komt dan terug en er is niks gebeurd, dan is dat heel goed tegen de angst.
Van ‘zie je wel er is niks gebeurd’. Probeer deze tijd te gebruiken om tegen je angst te vechten, hoe moeilijk dat ook is, maar later heb je er profijt van :wink:

Heel veel succes!