Vriend op vakantie met vrienden

Hoi meiden,

Ik ben nu ongeveer anderhalfjaar samen met mijn vriend en hij gaat samen op vakantie met zijn vrienden naar albufeira. Ik vind dit echt vreselijk, vooral omdat ik er heel veel slechte verhalen over hoor en ik het gewoon heel eng vindt. In de afgelopen anderhalfjaar heeft hij mij nog nooit bedrogen of iets met een andere meid gedaan, maar de verleiding is daar zoveel groter. Je gaat vaker uit en de meiden die lopen er allemaal halfnaakt rond. Hoe kan ik een beter gevoel krijgen over dez evakantie? Ik probeer er al zoveel mogelijk met hem over te praten, maar hij snapt niet alles van wat ik moeilijk vind. Ik zou het bijvoorbeeld ook heel erg vinden als hij daar samen met zijn vrienden met een ander geoepje meiden optrekt.

Geef hem gewoon die vrijheid, als je hem vertrouwt is dat geen probleem.

Ik vind dat je je aanstelt. Als hij van je houdt, kijkt hij niet eens om naar die ‘half naakte’ meiden daar. Mag hij hier in Nederland ook niet met andere meiden optrekken? Ik vind dat je hem gewoon moet laten gaan en hem moet vertrouwen, want dat doe je hier ook, toch?

Hoe lang gaat hij op vakantie en hoe oud zijn jullie?

Ik snap dat het moeilijk voor je is,maar probeer hem wel gewoon te vertrouwen… Oké,jongens blijven jongens. Hun nieuwsgierigheid overwint en ze gluren wel naar die meiden en maken lol met elkaar over ze,dat kunnen we niet ontkennen. maar aan het eind van de dag ben jij zijn vriendin en ben jij de mooiste voor hem en ben jij degene waaraan hij denkt vlak voor het slapengaan. Ben je misschien bang om hem kwijt te raken? Joh,dat gaat heus niet gebeuren… vertrouw daar nou maar op!

Had je binnen het anderhalf jaar problemen met hem qua vreemdgaan ?

Nee?
Dan stel je je aan en maak je voor niets zorgen.
daar lopen halfnaakte vrouwen rond, ja.
Alsof hier in nederland/belgië/… geen halfnaakte vrouwen rondlopen als het warm is.
Of je het wilt of niet, mensen kijken nu eenmaal naar andere mensen.
daar kan je niets aan doen.

Kan je niet mee of lijkt je dat niks?

Ik kan je wel begrijpen hoor! Vond het ook verschrikkelijk toen mijn vriend met z’n vrienden op vakantie ging.
Echter moet je hem gewoon vertrouwen, denk na als jij in zijn positie zat. Dan had jij toch ook gedacht van “waar maak je je druk om, ik doe niks”

@meraki hoe heeft jouw vriend uiteindelijk de vakantie beleefd en hoe ben jij er zelf doorheen gekomen?

@kopjechino neee, dat is zo tegenstrijdig. Ten eerste kan ik niet mee, want ik moet die week werken en als ik mee had gekund had ik het eigenlijk ook niet gegaan. Ik gun het hem wel echt heel erg, vooral de tijd met zijn vrienden.

@fearless hij gaat anderhalve week op vakantie en hij is 19 en ik ben 18. Opzich is het niet lang, maar als ik mij dan druk maak erom denk ik van ja, hij heeft maar een paar seconden nodig.

@fearless hij trekt hier wel op met meiden, maar die ken ik denk ook en heb ook een goede band met ze en dat maakt het verschil. Ik vertrouw hem hier ook, maar ik hoor dan zoveel slechte verhalen en dan vind ik het gewoon heel moeilijk. Weet dat het niet zijn intentie is om vreemd te gaan, maar om een leuke tijd te hebben met zijn vrienden. Maar die dames daar zijn zo opdringerig en hun heben niets te verliezen…

Meiden kunnen hier ook opdringerig doen dus dat is in principe geen verschil met daar en als een meid zich opdringt zal hij haar heus wel wegduwen en zijn vrienden zullen ook wel ingrijpen moest een meid daar te ver gaan.Ik denk dat je gewoon veel afleiding moet zoeken in die week, spreek met vriendinnen af, kijk een serie, lees een boek, ga naar de dierentuin of een pretpark zodat je niet erover na hoeft te denken want dan maak je jezelf alleen maar gek. Hij is met jou samen en het lijkt mij niet dat hij die relatie zomaar laat vliegen voor een ‘blote’ dame daarginder.

Hij heeft maar een paar seconden nodig?? Wauw, en dat te bedenken hoeveel seconden in een dag zit.

Hij trekt op met meiden. Super, maar je maakt je nog altijd zorgen over de vrouwen daar en je vriend.
Hoe weet je dat echt alle vrouwen daar opdringerig zijn??
Ze zijn daar voor dezelfde reden als je vriend en zijn vrienden. Gewoon plezier maken.
Als er iemand over de lijn gaat, zal het gezelschap wel iets doen zodat het niet zover komt.
Maak je geen zorgen en leid jezelf eens af met andere dingen.

Dit is zoiets waar de meeste stellen tegenaan lopen. Laat hem gaan en probeer je niet druk te maken, het heeft gewoon niet zoveel zin en je verpest je eigen week ermee. Ik vond het ook lastig, maar uiteindelijk komt het allemaal wel goed. Met optrekken met meiden is ook niks mis, je kunt gewoon nieuwe vrienden maken toch? Ik vind wel dat je een beetje overdrijft. Als je in Nederland een dagje gaat zwemmen springt hij toch ook niet bovenop alles wat alleen een bikini aanheeft? Hij weet heus wel hoe ver hij kan gaan. Het enige wat je kan doen is hem vragen of hij je eens per dag een appje kan doen hoe het daar is oid. Kleine moeite voor hem en zo blijf je een beetje op de hoogte.

Laat het los en laat hem een leuke vakantie hebben, gun het hem en maak je niet zo druk. Komt echt wel goed! :slightly_smiling_face:

dit is een goede kans om echt te kijken of hij loyaal is.
als hij daar niks raars uitspookt met die halfnaakte chicks, dan heb je een keeper.

skitta

Mijn vriend gaat precies hetzelfde doen, alleen gaat hij met zowel mannelijke als vrouwelijke vrienden weg. Hij is twee weken terug weggeweest in 1 huis met dezelfde groep. Hier was ik ook ontzettend bang voor en keek ik heel erg tegen op. Gelukkig is er niks gebeurd met andere vrouwen. Mijn advies is, ga als hij weg is wat leuks met vriendinnen doen en wens hem gewoon een fijne tijd. het is voorbij voor je het weet (maar het is wel vreselijk kut ik snap je volkomen)

Eigenlijk vind ik het best wel truttig van je dat jullie al anderhalf jaar samen zijn zonder problemen en dat je hem nog steeds niet vertrouwd.

Wat heeft piekeren erover voor zin? Als je hem die 1,5 jaar hebt vertrouwd is er toch niks aan de hand? Hij had in die 1,5 jaar tijd ook vast wel eens een mooie meid zien lopen. Ik zie het altijd zo; op het moment dat er nog niets vaags of verdachts is gebeurd, waarom zou je je dan nu al zorgen gaan maken? En stel dat hij iets doet, dan kan je daar ook vrij weinig aan doen met die afstand.