Vriend op vakantie met vrienden

Hallo Dames,
ik weet dat het pas Oktober is, maar toch maak ik me al zorgen om iets…
ik ben benieuwd hoe jullie erover denken, of dat jullie er misschien ervaring mee hebben,
Ik heb eeen relatie van 2,5 jaar met een lieve jongen
Alleen… hij wil nu in juli op vakantie gaan naar mallorca met 2 vrienden van hem,
het duurt nog wel een tijdje maar toch zit het me niet lekker,
we zijn altijd samen op vakantie gegaan met zijn en mijn ouders, maar nu wil hij dit jaar un x met vrienden op vakantie… ik vind het wel prima en hij mag het ook van mij en ik gun hem alle plezier, alleen ik hoor altijd zoveel verhalen over jongens die vreemd gaan op vakantie, en aangezien de heren waar hij mee gaat nogal zuipende en feesten jongens zijn die wel eens vreemd zijn gegaan vind ik dit niet echt prettig
Ik heb het er wel eens met hem over gehad maar daarop antwoord hij: je moet mij vertrouwen en dat is het belangrijkste en jij gaat in juni met je moeder op vakantie naar Kreta (maar dat vind ik niet echt een vergelijking)en dat vind ik ook niet erg,hebben jullie misschien hier ervaringen mee? ik weet niet goed wat ik erover moet denken :bored: alvast bedankt dames!

Geloof hem :slightly_smiling_face:. Als hij zegt dat er niks gaat gebeuren is het goed toch? In die tijd dat ik bij mijn vriend ben is hij 3 keer met zijn vrienden op vakantie geweest. En ik vertrouw hem. Misschien kun je een weekendje weg met hem?

Je vertrouwt hem toch? Het is je vriend, al 2,5 jaar en nog belangrijker: Hij houdt van je! En als hij nu al niet meer apart op vakantie mag… Het komt goed! (: Mijn vriend ging vorig jaar ook met 15 vrienden en hij zat iedere avond te vertellen hoe erg hij me miste tegen hun haha. En dan tegen mij heel stoer: NEE HOOR GING PRIMA! haha.

Het voelt natuurlijk niet lekker, maar hij heeft gelijk: je moet hem vertrouwen hierin. Anders kan hij straks nooit ergens heen met vrienden zonder dat jij je er niet lekker over voelt. Wat als jij nou samen gezellig met vriendinnen op vakantie wilde gaan? Dan zou je toch ook willen dat hij jou vertrouwde.

Het blijft een vervelend gevoel en zeker als hij dan ook single vrienden mee heeft, maar bedenk zelf: Is jouw vriend zo’n jongen? En als hij daar vreemd kan gaan, kan hij dat hier ook, toch? Vertrouw je hem?

Een van de belangrijkste dingen in een relatie: vertrouwen :slightly_smiling_face:
En je vriend zegt het zelf dat jij hem moet vertrouwen, mijn vriend was in augustus ook op vakantie met vrienden en heb daar geen moeite mee, alleen dat ik hem best wel miste haha, maarja in iedergeval: TRUST

Vertrouwen, het is moeilijk dat snap ik maar niet iedere jongen is een jongen die op vakantie wat meiden wil “dekken”… aan het lijntje houden worden jullie beiden denk ik ook niet vrolijker van :slight_smile:

oh en als ie t verpest tja dan is het ook duidelijk hoeveel hij echt om je geeft.

succes alvast in Juli

Ik heb nu bijna drie jaar wat met mijn vriend, en in die drie jaar ben ik twee keer met vriendinnen op vakantie geweest, en hij twee keer met vrienden. Dat waren ook allemaal ‘zuipvakanties’. Het is nooit leuk, en ik heb me ook zorgen gemaakt toen hij weg was. Maar we vertrouwden elkaar helemaal en het is ook elke keer hartstikke goed gegaan :slightly_smiling_face:

En zoals hierboven al werd gezegd, kun jij niet met wat vriendinnen op vakantie gaan in diezelfde tijd? Dan hoef je je in die tijd ook niet zo druk te maken, want dan ben je vooral lekker met je eigen vakantie bezig.

Alvast bedankt voor de reactie’s dames,
en nee helaas kan ik niet met vriendinnen op vakantie want die gaan toevallig allemaal met hun vriendje(of een vriendengroep met hun vriendje samen) of ze hebben geen geld dus dat gaat helaas al niet door… :dry:

Blijkbaar vertrouw je hem niet, waarom heb je dan een relatie met hem? Laat hem gewoon lekker gaan en zeur niet.

Edit: dit bedoel ik niet zo lullig als ik het zeg, maar ik al die topics van meisjes die hun vriendje niet vertrouwen irriteren me gewoon.

Ik denk dat je vriendje gelijk heeft, mijn vriendje is met 3 zuipende single vrienden naar lloret de mar geweest vorige zomer en dat is ook goed gegaan :slightly_smiling_face:

Edit: ik snap je bezorgheid wel hoor, ik maakte me ook zorgen, mijn vriendje zei precies hetzelfde, dat ik hem moet vertrouwen. Uiteindelijk is dat het beste wat je ook moet doen…

Wat mij heel erg hielp is dat ik mezelf steeds vertelde, als hij vreemd wil gaan kan dat hier ook, daar hoeft hij niet voor op vakantie. Dat stelde mij gerust en jou hopelijk ook :slightly_smiling_face:

Bestaat er nog zo iets als tienertour? Schrijf je daar voor in, ook hartstikke leuk :slightly_smiling_face:. Wel een reis boeken die dingen doet die jij leuk vindt, als ze iedere dag op het strand hangen en iedere avond in de kroeg en jij bent meer het type dat (zoals ik) veel liever cultuur bekijkt en door de bergen wandelt moet je natuurlijk niet met die tour meegaan.

Vertrouw je vriend maar gewoon. Dat zijn vrienden onbetrouwbaar (b)lijken te zijn wilt niet automatisch betekenen dat hij ook een vreemdganger is.

Ik snap wel heel goed hoe je je voelt. Maar je moet hem gewoon vertrouwen!
Maar eigenlijk ben ik zelf wel van mening dat je toch wel met elkaar op vakantie gaat als je een relatie hebt… ik ga iig het liefst met mijn vriend en hij met mij, dus ik snap niet zo goed waarom je zonder elkaar zou gaan als je al 2 jaar met elkaar bent geweest maar dat is hoe ik het zie :wink:.

Je vertrouwt je vriend toch? Hij houdt van jou en zal heus niet vreemdgaan. Als je van iemand houdt kwets je diegene niet.

nou weetje wat het probleem is… ik vertrouw hem wel… alleen kijk het is toch altijd anders op vakantie als je met maten onder elkaar bent dan zuipen hun zichzelf klem en omdat hij al met 2 onbetrouwbare maten mee gaat maakt me dat ongrust dat is zeg maar het probleem :stuck_out_tongue:

Waarom ga je niet eens gewoon écht een serieus gesprek aan?
Als jij er niet lekker mee zit, kan je dat toch gewoon samen uitpraten?

Dankjewel voor jullie reacties zover lady’s stelt me zowiezo al meer gerust :couplekiss_man_woman:

Dit! Láng niet iedereen op zo’n vakantie wordt compleet dronken en gaat vreemd haha :slightly_smiling_face: Het is ook niet zo dat alle jongens die op zo’n vakantie gaan erop uit zijn om meisjes te zoenen/meer, dat heb ik wel gemerkt in Blanes :slightly_smiling_face:

Ik en mijn vriendje hebben ons daar nooit druk over gemaakt.
Toen we 5 maanden hadden ging ik met mijn vriendinnetje naar Gran Canaria. Hij vond het vervelender dat ik 8 dagen weg was en hij me miste, dan dat ik vreemd zou gaan.
Als je een basis vertrouwen hebt, hoef je je uberhaupt niet druk te maken over het idee dat ie vreemd kan gaan?!
Jullie zijn 2,5 jaar samen. Hij gaat toch ook niet hier met uitgaan vreemd? Dan had hij dat al lang gedaan hoor.
Ik raad je aan om je er niet druk over te maken en lekker even tijd voor jezelf te nemen tegen die tijd. En hou het bespreekbaar met hem. Dat je hem vertrouwt en hem gewoon mist als ie zo ver weg zit.

En als het je nog niet lekker zit, maak samen wat afspraakjes. Over bellen, smsen, alcohol, weetikhet. Sluit gewoon compromissen zodat jullie beiden tevreden zijn.
Ik denk dat als je gewoon laat weten hoe jij je voelt, dat jullie er echt wel samen uitkomen.
Die 2.5 jaar relatie is toch niet voor niks!

Oh nee, dat zou ik ook niet leuk vinden haha. Maar stel je gewoon voor dat je zelf op vakantie zou gaan, dan zou je ook vinden dat hij zich geen zorgen zou moeten maken. Hij heeft vast hetzelfde gevoel en wilt gewoon met z’n vrienden een paar dagen genieten en lol hebben. Spreek af dat jullie elke avond even bellen en sms hem een aantal keer per dag.