Vriend op uitzending

Haha dat is mijn angst ook wel een beetje, ook al vertrouw ik hem wel :wink:
Ik ben vooral gewoon bang dat je niet kan verwachten wat er die tussentijd kan gebeuren allemaal, omdat je elkaar zo lang niet ziet… & bij jullie ook nog eens bijna niet spreken. Als jullie er allebei echt voor gaan komt het vast wel goed!

Koop zo’n memoblokje. Schrijf op elk blaadje wat leuks of druk met lippenstift op een kus op het blaadje. Zet op elk blaadje iets, al is het maar een mopje of een stukje songtekst. Hij kan dan iedere dag een blaadje pakken en weer iets nieuwe lezen van jou!

Of een boekje met foto’s van jou en jullie samen, zijn familie en vrienden. Met teksten erbij/ brieven. Zowel van jou natuurlijk, maar ook zijn ouders, broers/ zussen en vrienden.

Verder ben ik nooit langer dan 3 weken van mijn vriend gescheiden geweest… Dus ik weet niet hoe je 3 maanden moet doorstaan! :frowning_face: Maar, dat elk stadje een ander schatje zal hem vies tegenvallen hoor :stuck_out_tongue: Die jongens leggen niet zo vaak aan. Het is ‘maar’ 3 maanden. Dat overleeft jullie relatie heus wel! :slightly_smiling_face:

Mijn vriend gaat gelukkig tot 2013 nog even niet op uitzending:O Maar echt rot meid! Maar 3,5 maand gaat sneller voorbij dan je denkt!

@ ChocolatLover, ik heb hem vandaag op de boot gezet, dus dat is wat laat. Ik had ookal zo’n idee, maar ik weet dat hij daar gewoon echt de tijd/fut niet voor heeft.
Hun diensten zijn nogal zwaar geregeld. 6uur aan het werk, 6 uur vrij, dag in, dag uit.
En dat aanleggen in havens klopt, hij vaart maar 3 havens in. En de laatste is om zijn kont naar Nederland te krijgen.

Ik denk dat het eerste maandje het zwaarst gaat zijn en dan nog de feest dagen. pff…

Eerst heb je het vervelende dat je single bent en naar stelletjes moet kijken hoe zij kerst inkopen doen samen. En nu ben je samen, en zit meneer op Malta xD
Misschien als ik zijn dienst weet dat ik even langs piep… Misschien.

Mijn vriend is koreaans en moet dus binnenkort 2 jaar naar dienstplicht in korea :confounded: :cry:

Daw, dat zuigt helemaal.

Moet dat van Korea? Of hoe zit dat O:

Mijn vriend zou gaan verhuizen naar Duitsland met zijn ouders en al zijn (12!) broers en zussen.
Gelukkig blijft ie hier (hij mag niet meer mee). Hij moet nog wel een huisje voor zich zelf vinden etc. maar Oh wat ben ik blij dat ie bij mij blijft zeg!
Succes en sterkte iig, t klinkt heeeel kut allemaal:(
x

Korea heeft dienst plicht, wat inhoud dat je daar naar toe MOET, maakt niet uit waar je zit. Je bent verplicht om het leger van je moeder land te dienen.
Ik vind dat Nederland dit ook maar weer moet inschakelen. Ontspoorde tieners af en toe.

Pff, 12 broers en zussen… Jeetje.

Zo, dat wastie dan. Nu heb ik 4 weken totale radio stilte van zijn kant. Pff. Geen idee hoe ik dat ga overleven. Ik vond 10 dagen al een ramp. Laat staan een volle maand!

Mijn vriend is ook militair maar is gelukkig nog nooit uitgezonden geweest.
Het komt goed, dat is zeker! Het klinkt alsof jullie een fijne relatie hebben :slightly_smiling_face:! Het lijkt (en is) natuurlijk heeeel erg lang, maar het is nog te overzien. Probeer uit te kijken naar leuke dingen (sinterklaas, kerst… wat natuurlijk ook wel een beetje moeilijk is)

Maar dienstplicht: neeheeehh! Het leger is niet voor iedereen. Ik vind ook niet dat het alleen maar positieve gevolgen heeft gehad voor mijn vriend.

thja meid mijn vriend gaatr volgend jaar een halfjaar weg met de marine op stage :open_mouth:
tis niet leuk maar een echte relatie komt er door heen , sta sterk!

Hij doet echt mega moeite om contact te houden. Hij belde vanmorgen nog met de boordtelefoon om nog even gedag te zeggen <3 zo lief.

21 December is voor mij de eerste datum die echt interessant is. En daar na zie ik wel.

Nah de meeste mensen houden er een nare drank gewoonte aan over, zoals ik al gemerkt heb. Maar joh… Ze verdienen tenminste lekker en hebben aardig wat dicipline.

Gezellig, waar gaat jou mannetje naar toe, ik01?

Mijn halfzus heeft ook een vriend die militair is, en hij is al 2 of 3x vijf maanden op uitzending geweest naar afghanistan. Zij belde vooral heel veel met hem of stuurde cadeautjes op. Je kunt hem ook gewoon cadeautjes meegeven en dan een bepaalde datum erop zetten waarop hij het mag openmaken.
Of misschien wat foto’s van jou of jullie meegeven?

Oh ik ben een beetje te laat ;$ Sorryy!! #fail

Haha, geeft niet hoor!
Probleem is, hij zit onder water, dus dingen opsturen is gewoon niet mogelijk. (Anders had ik hem wel gepest door Skyrim op te sturen, die hier bij mij nog in de verpakking op m’n bureau staat.) Hetzelfde geldt voor bellen en e-mailen.

De bovenvloot heeft dat geluk weer wel. Maar nee, die vent van mij moet weer bijzonder doen. xD